Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 923
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

George Turner 10x10

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej

Jeg har lige læst artiklen her http://www.bodylab.dk/blog.asp?id=126&utm_source=Denmark_bodylab.dk_facebook.dk&utm_medium=CPC_CPA_CPIA_CPS_CPIS&utm_content=text_web_41C_BID144429&utm_campaign=AID_bodylab.dk_CID5763&trackid=facebook.dk#

Programmet ser i forhold til programmer jeg tideligere har kørt, meget anderledes ud i forhold til både hvor mange forskellige øvelser, og den måde det er sat sammen på. Jeg kunne derfor godt tæke mig at høre om andre har prøvet dette program og hvordan det har været?

Undringer ved programmet er f.eks. at dødløft ligger på ben dagen og ikke på rygdagen. Altså ved godt det er en allaround øvelse, men tænker da klart at den går mere i ryggen end benene?
Og hvad med chinups på rygdag? Der bruges da også en del biceps her, hvilket jo først ligger dage senere :D.

På forhånd tak :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har kørt mit i et par uger nu og kan virkelig mærke og se en forskel. Jeg er steget i bænk, hvor jeg førhen havde lidt stilstand. Jeg er faktisk generelt steget i alle øvelserne. Med hensyn til masse, så giver den godt i de muskelgrupper, der nu bliver trænet. Jeg har dog lidt svært ved at få brysterne til at vokse, men det kommer nok :-)

Jeg har valgt at lave det om, så jeg kører 4 gange om ugen, samtidig med, at jeg har sat lidt mave ind. Jeg tog udgangspunkt i en anden brugers forslag, så creds til ham for lige at lave lidt småjusteringer, haha!

Håber, at feedback kan bruges! :)

Programmet:

Mandag:
Bench Press 10x10
DB Incline Curls: 10x10
Leg raise 4x10
Rope chrunches 3x15-20

Tirsdag:
Squat 6x10
Lying Leg Curls 6x10
Rumænsk Dødløft 6x6 (Pyramide style)
Calf Raise 6x10

Torsdag:
DB Shoulder Press 10x10
Skullcrushers 10x10
Leg raise 4x10
Rope chrunches 3x15-20

Fredag:
BB Bent over Rows 6x10
Pulldowns 6x10
Konv Dødløft 6x6 (Pyramide Style)
Seated Cable Row eller T-Bar Rows 6x10

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kørte også programmet forrige år - stort set som foreskrevet, bortset jeg fra droppede dødløft. Desværre fik jeg noget knas med venstre underarm, så der blev holdt igen i biceps øvelsen og der blev eksperimenteret lidt med rygøvelsen som følge deraf. Fik dog pakket en fornuftig portion masse på, og steg generelt en del i alle øvelserne. Regner helt klart med at køre programmet igen.

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Jeg er færdig med mit bulk d. 28/2 og i den forbindelse stopper jeg også med GT 10x10. Jeg har fået massiv fremgang både med styrke og masse. Jeg brækkede en finger til en julefrokosten i december som betød en måneds pause. Men alligevel er jeg rigtig godt tilfreds med programmet og overvejer stærkt at køre det i næste bulk.

Jeg lavede dog om i den forbindelse at jeg kørte DB bænk istedet for barbell. Samt triceps pushdown istedet for franskpres da mine albuer ikke er så glad for det. Så kørte jeg BOR istedet for chinups da det rammer ryggen mere komplet.

Du kan så snart du går igang godt mærke for programmet er bygget op som det er. Prøv det før din nabo! Det rr virkelig et godt program.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Jeg kørte det i et 3-4 uger - det var sindsygt hårdt, ikke kun fysisk men også psykisk. Fx 10x10 i bænkpres kunne godt virke meget uoverskueligt, fordi jeg vidste hvor hårdt det var. Jeg vil mene det kræver god motivation og evt en makker. Ellers får det topkarakter!
Prof. Bach. Fysioterapi stud.

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 165.00

Brugeravatar

Reputation point: 522

Geografisk sted: Lindø

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00

Lækkert med al den feedback. Med så meget positiv feedback på programmet, vil jeg prøve det i en måned eller to :-).

Kørte noget lignende i en 3 uger, hvor jeg kørte 2 biceps og 2 triceps øvelser 10x10. Jeg kørte dem hver sæt til failure, så jeg gik ned i vægt i løbet af sæt'ne. Der fik jeg i hvert falde en god omgang masse på kun 3 uger! Fik nogen alvorlige strækmærker også!

AliAA skrev:Kørte noget lignende i en 3 uger, hvor jeg kørte 2 biceps og 2 triceps øvelser 10x10. Jeg kørte dem hver sæt til failure, så jeg gik ned i vægt i løbet af sæt'ne. Der fik jeg i hvert falde en god omgang masse på kun 3 uger! Fik nogen alvorlige strækmærker også!

Pics or you didn't happen... :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Fint program.
Jeg kan ikke svare på, om jeg gainede meget masse, da jeg ikke fik taget før/efter billeder. Du kan tjekke min log for at se, hvorvidt min styrke var opadgående.
Dog blev jeg ufattelig træt af de faste rammer, der er i programmet. Hvis du er vant til at efter dagsform, så er det en kæmpe omvæltning.
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 150.00

Er også lige startet på det.
Hårdt program må jeg sige :) især når man går fra stronglift 5x5, skal man lige vænne sig til den høje volume :D

Reputation point: 100

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster