Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

livebig55 skrev:sad og kiggede i kalendern og så der var 4mdn siden jeg started BTB og så ville jeg gerne igen med noget hypertrofi træning og tænkte om George Turner's 10x10 program var go`for masse og styrke?

livebig55 skrev:
har ik den støste styrke så de programer er nok ik et valg for mig

Th0mas skrev:livebig55 skrev:
De programmer et netop et godt valg hvis du ikke har den største styrke, da de er rigtig godt til netop at opbygge styrke![]()
Jeg kører selv GT 10x10. Det er primært et program for masse, men vil da påstå at jeg har fået noget styrke ud af det også. Du kan se i min log for at se hvad jeg har fået ud af programmet.

livebig55 skrev:Th0mas skrev:livebig55 skrev:
De programmer et netop et godt valg hvis du ikke har den største styrke, da de er rigtig godt til netop at opbygge styrke![]()
Jeg kører selv GT 10x10. Det er primært et program for masse, men vil da påstå at jeg har fået noget styrke ud af det også. Du kan se i min log for at se hvad jeg har fået ud af programmet.
vil helst ha masse self. osse styrke men jeg har retted mit første indlæg

Th0mas skrev:livebig55 skrev:Th0mas skrev:livebig55 skrev:
vil helst ha masse self. osse styrke men jeg har retted mit første indlæg
Så er GT 10x10 helt sikkert noget for dig.
Læste lige din første post igennem. Du kan sagtens udskifte fransk pres med dips, det benytter jeg selv. Ligeledes bruger jeg straight bar curls istedet for DB inc. curls.

livebig55 skrev:og jeg ka mærke mine albue er mega smaret efter et sæt franks press så den vil jeg ik lave

Thenafei skrev:livebig55 skrev:og jeg ka mærke mine albue er mega smaret efter et sæt franks press så den vil jeg ik lave
Så brug tid på at lære teknikken for det er en øvelse, som man ikke kan misse.

livebig55 skrev:Thenafei skrev:livebig55 skrev:og jeg ka mærke mine albue er mega smaret efter et sæt franks press så den vil jeg ik lave
har ik lyst til at ødelægge mine albuer

Thenafei skrev:livebig55 skrev:Thenafei skrev:livebig55 skrev:og jeg ka mærke mine albue er mega smaret efter et sæt franks press så den vil jeg ik lave
har ik lyst til at ødelægge mine albuer
Den gør den skam heller ikke, hvis man har teknikken på plads.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster