Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

La skrev:okay super så. Jamen så vil jeg da bare forsætte. Har været igang med det i snart 4 træningspas(det kører jo på 5dags rytme. og har da trods problemer med at huske at spise nok mad taget næsten 2 kg på, gået fra 67/68-69/70 kg. og til min overraskelse er jeg steget en del i styrke. måske ikke så meget i one rep max, men er blevet stærkere så jeg kan udfører flere reps i hvert set end da jeg startede på programmet.
Er sådan set halvvejs, og vil være ganske tilfreds hvis jeg kan nå at tage 1,5-2kg extra på i løbet af de sidste par træningspas. der er 6 i alt. før man skal deloade som varer 3 træningspas. jeg ved så ikke om jeg kan forvente at tage noget som helst på mens jeg deloader?, eller om jeg bare skal føle mig tilfreds hvis jeg kan beholde formen komplet.
btw. tak for svaret ;)

La skrev:Ja nu er jeg godt igang med German volume training.
Nu læser jeg bare flere steder her inde, som kommentar til andres programmer, at deres programmer ikke er gode/egnede nok til at være specielt effektive, hvis ikke man får trænet hver muskel mindst 2 gange om ugen.
Og nu er jeg så blevet i tvivl for hvor godt mit program egentligt er :S.
Det køre efter en 5 dages rutine, hvor man træner 1.dag Bryst/Ryg. 2.dag Ben/Mave 3.dag hvile 4.dag Arme/skuldre 5.dag hvile.
Det er et temmeligt hårdt program at træne. Men nu hvor min sommerferie er begyndt og jeg ikke laver så meget andet end at træne, irritere det mig lidt tanken om at jeg måske ikke får så meget ud af det som jeg kunne med et andet program.
Der står at det er specielt effektivt til at opbygge muskelmasse (skulle være et af de bedste(et af dem som der er mange som har haft success med, efter hvad jeg har læst mig til)).
Man tager meget brug af basisøvelserne som squat, bp, bor osv. (andet problem/mindre problem= kan ikke se hvor jeg skal putte dl ind, når ryg og ben bliver trænet dagene lige efter hinanden, og jeg føler ihvertfald at jeg bruger begge dele meget i øvelsen, og gider jo ikke at træne samme muskelgruppe 2 dage i træk, da det skulle være dårligt for muskelopbygningen)
Ved self godt at jeg skal se på de resultater jeg får ud af programmet og se om de er tilfridsstillende nok, for at vurdere programet bedst. Men derfor vil jeg stadig gerne hører jeres mening/viden/erfaring om dette program, set ud fra at jeg søger størst mulig muskelvækst i hele kroppen(så den er balanceret ;) ).
Tak på forhånd for svar og til dem som bare gad læse det ^^

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster