Godt nytår

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

bbnew skrev:Velkommen til :-) Ser ud til du har en solid omgang masse inden under fedtet. Det ser også du til fronten halter en smule efter din massive ryg. Det skal nok komme, jeg vil hvertfald følge med i din fremgang.
Godt nytår
Håber der er en solid omgang masse under fedet, og håber lidt det er fedet der sidder lidt forkert på brystet, for jeg har kørt eller min bryst øvelser med håndvægte eller unilateral.. :/

PursuitOfHappiness skrev:bbnew skrev:Velkommen til :-) Ser ud til du har en solid omgang masse inden under fedtet. Det ser også du til fronten halter en smule efter din massive ryg. Det skal nok komme, jeg vil hvertfald følge med i din fremgang.
Godt nytår
Mange tak!Håber der er en solid omgang masse under fedet, og håber lidt det er fedet der sidder lidt forkert på brystet, for jeg har kørt eller min bryst øvelser med håndvægte eller unilateral.. :/
Godt nytår her fra af!![]()
(Håber du er kommet godt ind i det)

The_Newbie skrev:Hejsa. Super nice med log og madplan, går også selv med tankerne om at oprette en, for at se fremgangen i styrke :-) Lurede lidt over træningsprogrammet. Hvor er gude-øvelsen dødløft.. Ikke fordi det er en nødvendighed, men? :-D
Synes helt klart du skal oprette en log, husk billeder så vi andre kan følge med! ;) 

Stener skrev:Først og fremmest, velkommen til!
Forstår hvorfor dit bryst halter med de kg du fyrer af, no offence
Hvad er dit max med dødløft?
Glæder mig til at se din ryg træning

Det værste er at jeg godt kan tage 42,5kg 5 gange..
tror jeg vil prøve at arbejde mig der op imorgen, og så jeg se hvordan det går. 

Føles mega godt i squat fx..

Stener skrev:Damn, hvor lang tid tager sådan en træning?

PursuitOfHappiness skrev:Stener skrev:Damn, hvor lang tid tager sådan en træning?
1 time og 15-30 min ca.
Træner med pauser på 30 sek - 1 min..![]()
jeg kører virkelig intenst hvis jeg nøjes med 1 min.
giver også bedre tid til at psych sig selv op til et løft 

Stener skrev:PursuitOfHappiness skrev:Stener skrev:Damn, hvor lang tid tager sådan en træning?
1 time og 15-30 min ca.
Træner med pauser på 30 sek - 1 min..![]()
Vildt nokjeg kører virkelig intenst hvis jeg nøjes med 1 min.
Er ca 2-3 min på store øvelser / når jeg presser mig selv meget på at komme op i kg.
Tror du kunne benytte dig af det med fordel hvis du vil op i kg i en øvelsegiver også bedre tid til at psych sig selv op til et løft
Det jeg lægger fokus på er hvordan jeg kontrahere mine muskler, og holder en excentriske fase. 

PursuitOfHappiness skrev:Uploader formbilleder i denne uge, Bliver i de 7 Standardposeringer..
Så kan jeg rigtig få feedback!
Men er det ikke kun 16 dage siden du sidst tog formbilleder?
Stener skrev:PursuitOfHappiness skrev:Uploader formbilleder i denne uge, Bliver i de 7 Standardposeringer..
Så kan jeg rigtig få feedback!
Det lyder godt!Men er det ikke kun 16 dage siden du sidst tog formbilleder?
) men vil have noget at sammenligne med under hele cuttet, så hver gang jeg tager formbilleder er det i de 7 Standardposeringer
(tror jeg vil gøre hver måned)

Både Julefrokost og Indflytterfest.. 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster