Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg synes ligeledes det hjælper gevaldigt at holde albuerne lige ved hoften i barbell curl. Ved ikke om du kan bruge det til en skid, men det kunne da vær at prøve 
p0peye skrev:hvis det er 20 kg i alt på en stang, ville jeg mene du bare skal tage flere kilo på, så du noglelunde rammer de 3x8 ;)

The Juice skrev:Poul Haacker har for nylig skrevet en apropos med forslag til nye øvelser. Han anbefaler cable preacher curls, og det vil jeg også. Jeg har ikke selv prøvet endnu, men det virker som en god ide. Et forslag kunne være at lave den unilateralt (dvs. med én hånd ad gangen), 10-12 reps og fem sæt uden pause. Hvis ikke du får pump i biceps af det, gør du det forkert

p0peye skrev:du kunne også prøve at køre drop-/burnset
mig og mine kammerater har en øvelse vi kalder for "Killer", hvor man lægger sig ned på ryggen, og kører med kabel langs kroppen, så starter du fx. ved 40 kg, og tager det så mange gange du kan, derefter tager du lidt kilo af, og sådan fortsætter du så bare til du når bunden![]()
den virker godt, du skal nok bare ikke kører den hvergang
hvad skal jeg sigte efter som minimum reps ? 6-8 ?
martinei skrev:Mange tak, køre man så samme vægt eller ? hvordan ville du lave dem. ? ville du stige falde eller have den samme vægt på helle tiden ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster