Nicobruun skrev:mojtaba skrev:Nicobruun skrev:Hvorfor er det at du ikke vil give lidt mere og få dig et par steelseries?

Fordi jeg ikke har brug for at gå rundt med sådan nogle enormstore headsets ude i byen.
Men det var nu heller ikke spørgsmålet!
Du må også meget undskylde at jeg spurgte, det kunne være at der var en FORNUFTIG grund til det. Jeg har set flere ude i byen gå med Steelseries, Steelseries er lavet til gaming ja, men det kan godt bruges til musik og det lyder endda vildt godt i dem!! Så vil jeg også pointere at du ikke kan få et rigtig godt headset til 300kr. Når du alligevel skal ud at investere i et par headset, hvorfor så ikke køber noget kvalitet, som både er bedre og sandsynligvis holder længere alt efter brug.
Ja, det kan selvfølgelig godt være, at det lyder godt i dem og er bedre, men kan personligt bare ikke lide, at gå rundt med sådan nogle store headsets - og derfor mener jeg heller ikke, det behøver at være nødvendigt, at jeg skal købe dem.
Jeg har nu fundet efter det jeg ledte efter.
Også undskylder jeg også mange gange, hvis jeg kom til at overreagere. Det var ikke min mening.
Men ellers tak for alle de gode forslag