Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1530
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1528

Følg bodybuilding.dk på

Gode hovedtelefoner?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa :)

Nogen som kender nogle gode hjemmesider, som sælger billige hovedtelefoner i god kvalitet? Ala
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/skullcandy_lowrider_ear-pad_-_sc_black-11790090.

Problemet med denne er så, at den er udsolgt, og jeg ved ikke helt præcis hvornår de får den på lager igen. Så tænkte på, om der er nogen, der kender andre gode sider, som sælger hovedtelefoner? Prisen skal bare ikke være mere end 300 kr.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

mojtaba skrev:Hejsa :)

Nogen som kender nogle gode hjemmesider, som sælger billige hovedtelefoner i god kvalitet? Ala
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/skullcandy_lowrider_ear-pad_-_sc_black-11790090.

Problemet med denne er så, at den er udsolgt, og jeg ved ikke helt præcis hvornår de får den på lager igen. Så tænkte på, om der er nogen, der kender andre gode sider, som sælger hovedtelefoner? Prisen skal bare ikke være mere end 300 kr.

På forhånd tak :)

Hvorfor er det at du ikke vil give lidt mere og få dig et par steelseries? :)
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Logbog: Vis logbog

Nicobruun skrev:Hvorfor er det at du ikke vil give lidt mere og få dig et par steelseries? :)

Hvorfor skulle han købe Steelseries? :) Ret mig hvis jeg tager fejl, men er de ikke beregnet til gaming?
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)

Nicobruun skrev:Hvorfor er det at du ikke vil give lidt mere og få dig et par steelseries? :)

Fordi jeg ikke har brug for at gå rundt med sådan nogle enormstore headsets ude i byen.

Men det var nu heller ikke spørgsmålet!

"Gode høretelefoner", og så et prisloft på 300kr, lol :D
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Kostplan: Ingen kostplan

Du finder ikke et par "gode høretelefoner" til 300. Sennheiser har dog et par anstændige til en 220 stykker. De kan findes i fona, jeg husker ikke navnet :)
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Søren W skrev:"Gode høretelefoner", og så et prisloft på 300kr, lol :D

Bare hold din kaeft hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Jeg har jo ikke brug for nogle sindsyge gode headsets, som i naevner - det var jo ikke det jeg kom efter overhovedet. Bare nogle headsets som man kan hore musik i ligesom den fra cdon til en rimelig pris. Det behover jo ikke vaere nogle fra de bedste hylder. Kan i ikke engang forstaa det?
Sidst rettet af mojtaba 20. nov 2010, 20:46, rettet i alt 1 gang.

Jeg har været rigtig tilfredse med disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... n_sort.htm

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

mojtaba skrev:

Jeg har jo ikke brug for nogle sindsyge gode headsets, som i naevner - det var jo ikke det jeg kom efter overhovedet. Bare nogle headsets som man kan hore musik i ligesom den fra cdon. Det behover jo ikke vaere nogle fra de bedste hylder. Kan i ikke engang forstaa det?

Slap af med den attitude. Søren har fat i det helt rigtige, du får ikke et par ordentlige høretelefoner til 300kr. Umiddelbart er det dig der skal omlægge din tone, det er decideret dumt at svine folk efter du har spurgt om hjælp på et offentligt forum.
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Johnyboi skrev:
mojtaba skrev:

Jeg har jo ikke brug for nogle sindsyge gode headsets, som i naevner - det var jo ikke det jeg kom efter overhovedet. Bare nogle headsets som man kan hore musik i ligesom den fra cdon. Det behover jo ikke vaere nogle fra de bedste hylder. Kan i ikke engang forstaa det?

Slap af med den attitude. Søren har fat i det helt rigtige, du får ikke et par ordentlige høretelefoner til 300kr. Umiddelbart er det dig der skal omlægge din tone, det er decideret dumt at svine folk efter du har spurgt om hjælp på et offentligt forum.

Men jeg fik vel ingen ordenligt hjaelp? Han kunne jo i foerste omgang have sagt det paa en lidt paenere moede.
Naar i siger et par "ordentlige headsets" betyder det saa at de billige er ringe og nyttesloese?

mojtaba skrev:Men jeg fik vel ingen ordenligt hjaelp? Han kunne jo i foerste omgang have sagt det paa en lidt paenere moede.
Naar i siger et par "ordentlige headsets" betyder det saa at de billige er ringe og nyttesloese?

Jeg tror vidst smileyen " :D " signalere at det var lidt en joke, og at det ikke var alvorligt ment.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

http://www.headaudio.dk/pages/product.a ... Guid=15136

Jeg har disse fra SoundMagic. Jeg er umådeligt glade for mine og de virker bare som de skal.
Lasse Ahrendsen
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Sdr. Felding

Træner her: Videbæk Styrkesport

Styrkeliste
- Bænkpres: 192.50
- Squat: 305.00
- Dødløft: 290.00

Gosser skrev:

Hvorfor skulle han købe Steelseries? :) Ret mig hvis jeg tager fejl, men er de ikke beregnet til gaming?

Steelseries er et gaming mærke - de laver bl.a. musemåtter og høretelefoner. Kan være jeg har misset noget, men skal du have høretelefoner til gaming eller dagligt brug (musik)?
"There are no shortcuts to any place worth going."
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse, København

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Minibok skrev:Steelseries er et gaming mærke - de laver bl.a. musemåtter og høretelefoner. Kan være jeg har misset noget, men skal du have høretelefoner til gaming eller dagligt brug (musik)?

Til musik :)

Altså det skal være de hovedtelefoner, som man også kan ligge rundt om nakken. Eller hvis I bare har nogle gode sider, som sælger hovedtelefoner, så skal jeg nok selv lede efter én.
Sidst rettet af mojtaba 20. nov 2010, 21:56, rettet i alt 2 gange.

mojtaba skrev:

Jeg har jo ikke brug for nogle sindsyge gode headsets, som i naevner - det var jo ikke det jeg kom efter overhovedet. Bare nogle headsets som man kan hore musik i ligesom den fra cdon til en rimelig pris. Det behover jo ikke vaere nogle fra de bedste hylder. Kan i ikke engang forstaa det?

Hvad er du, 12?
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

mojtaba skrev:

Fordi jeg ikke har brug for at gå rundt med sådan nogle enormstore headsets ude i byen.

Du må også meget undskylde at jeg spurgte, det kunne være at der var en FORNUFTIG grund til det. Jeg har set flere ude i byen gå med Steelseries, Steelseries er lavet til gaming ja, men det kan godt bruges til musik og det lyder endda vildt godt i dem!! Så vil jeg også pointere at du ikke kan få et rigtig godt headset til 300kr. Når du alligevel skal ud at investere i et par headset, hvorfor så ikke køber noget kvalitet, som både er bedre og sandsynligvis holder længere alt efter brug.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Synes da godt nok, du burde finde dig en ordentlig tone.
Inden, du begynder på at være sur og arrig, pga. nogen flinke mennesker giver dig ideer til et headset, så skriv et ordentligt indlæg, der fortæller hvad de skal bruges til osv.

Det lyder ikke til, at du har søgt meget på headsets, da du vil have sider til at finde headsets?

Søg lidt selv, du behøver ikke at have hjælp til at bruge Google?

http://tinyurl.com/23pp4p9

Var det så svært?

Nicobruun skrev:
mojtaba skrev:

Du må også meget undskylde at jeg spurgte, det kunne være at der var en FORNUFTIG grund til det. Jeg har set flere ude i byen gå med Steelseries, Steelseries er lavet til gaming ja, men det kan godt bruges til musik og det lyder endda vildt godt i dem!! Så vil jeg også pointere at du ikke kan få et rigtig godt headset til 300kr. Når du alligevel skal ud at investere i et par headset, hvorfor så ikke køber noget kvalitet, som både er bedre og sandsynligvis holder længere alt efter brug.

Ja, det kan selvfølgelig godt være, at det lyder godt i dem og er bedre, men kan personligt bare ikke lide, at gå rundt med sådan nogle store headsets - og derfor mener jeg heller ikke, det behøver at være nødvendigt, at jeg skal købe dem.

Jeg har nu fundet efter det jeg ledte efter.
Også undskylder jeg også mange gange, hvis jeg kom til at overreagere. Det var ikke min mening.

Men ellers tak for alle de gode forslag :)

Jeg har et par in-ear headphones fra JVC, jeg har aldrig haft bedre lyd!! 199,- i Expert - kanon godt køb!
Bodybuilding ain't no sprint - it's a marathon.
Brugeravatar

Geografisk sted: Langå

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (2)

Hovedtelefoner for 300 kr er sennheiser, skullcandy et meget godt bud. Ellers som en anden har skrevet tjek HIFI klubben. Men hvis du skal have best value for money (300Kr) skal du nok købe et par in-ear. Store høretelefoner til 300 kr er som regl ikke den bedste lyd. :)
"The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow".
Brugeravatar

Geografisk sted: Helsingør

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 100.00
- Dødløft: 122.50

swimchris skrev:Hovedtelefoner for 300 kr er sennheiser, skullcandy et meget godt bud. Ellers som en anden har skrevet tjek HIFI klubben. Men hvis du skal have best value for money (300Kr) skal du nok købe et par in-ear. Store høretelefoner til 300 kr er som regl ikke den bedste lyd. :)

Jeg har fundet disse: http://www.befro.dk/shop/skullcandy-low ... 4156p.html

mojtaba skrev:
swimchris skrev:Hovedtelefoner for 300 kr er sennheiser, skullcandy et meget godt bud. Ellers som en anden har skrevet tjek HIFI klubben. Men hvis du skal have best value for money (300Kr) skal du nok købe et par in-ear. Store høretelefoner til 300 kr er som regl ikke den bedste lyd. :)

Jeg har fundet disse: http://www.befro.dk/shop/skullcandy-low ... 4156p.html

De er fine nok. Lyden er god men ikke super. Du betaler for designet og de er fede. Så hvis det er dem du vil have så køb dem. Du kan altid opgradere dit høretelefons udvalg :D

Har selv dem her http://www.befro.dk/shop/skullcandy-sku ... 0645p.html
Og dem her http://www.befro.dk/shop/sennheiser-hd218-12069p.html :D
"The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow".
Brugeravatar

Geografisk sted: Helsingør

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 100.00
- Dødløft: 122.50

Tilbage til Off topic

Brugere online