Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1420
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1418

Følg bodybuilding.dk på

Gode råd til tilskud og protein pulver

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

Jeg er en 20 årig dreng, som vejer omkring de 95 kg jeg er kun 178 høj så jeg er lidt stor i det.
Jeg skal starte på træning i Fitness på Fredag d. 1/2 2013 og forventer at skulle træne hver dag da jeg har masser af tid.

Jeg ville hører hvad i ville foreslå mig at købe. Mine venner siger at jeg skal købe.

2kg whey 100
250g kreatin
400g amplifier
60 koffein piller, som er energizer.

Det skulle holde ca. 1 måned

Jeg har tænkt mig at træne om eftermiddagen og bruge protein pulveret som erstatning for min frokost.

Er der noget i vil anbefale i stedet for det ovennævnte og give mig nogle gode råd eller ved i om det er nødvendigt at skulle bruge både amplifier sammen med energizer. Tag i mente at jeg ikke er tynd og derfor ikke har brug for at tage på.

Det ville være fantastisk hvis i kunne give mig nogle hurtige svar da jeg godt vil bestille i morgen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Flyttet
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

også selv om jeg kommer til at træne hver dag?

Du har ikke brug for noget af det indtil du har fået styr på din træning og din kost.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

BloodJunkie skrev:Du har ikke brug for noget af det indtil du har fået styr på din træning og din kost.

Min træning kommer ikke til at bygge på at tabe mig, men derimod at bygge mine muskler med brug af det fedt jeg har på kroppen.

Hvis du giver mig sådan et svar bedes du venligst uddybe. jeg ved at, ved at bruge disse produkter får jeg mere energi til min træning + det øger min restituerings proces og, hvis jeg skal træne hver dag kommer jeg til at få brug for noget af dette.

og især pga. jeg ikke har råd til at købe kylling osv. hver dag.

Men mange tak for dit hurtige svar

Desværre kan du ikke bygge nævneværdig muskelmasse mens du smider dit fedt. Det er 2 processer som modsiger hinanden.

Det eneste kosttilskud jeg ville anbefale er noget whey. Du behøver ikke hype dig op på kreatin of koffein endnu :) Hvis du føler for det senere, kan du altid tilføje.

Lad være med at træne hver dag. 3-5 gange i ugen er "normalt" - En almindelig krop kan ikke holde til at træne hver dag, du overreacher i længden

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

andreas7074 skrev:Desværre kan du ikke bygge nævneværdig muskelmasse mens du smider dit fedt. Det er 2 processer som modsiger hinanden.

Det eneste kosttilskud jeg ville anbefale er noget whey. Du behøver ikke hype dig op på kreatin of koffein endnu :) Hvis du føler for det senere, kan du altid tilføje.

Lad være med at træne hver dag. 3-5 gange i ugen er "normalt" - En almindelig krop kan ikke holde til at træne hver dag, du overreacher i længden

Okay tror jeg vil prøve bare at tage Whey så. Har du nogle forslag til hvad jeg skal spise sammen med det da det kun er et kosttilskud og ikke en erstatning? -Er helt ny til det her så hvis du har nogle gode råd så bare fyr løs alt kan bruges.

Mange tak

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Hvis du virkelig gerne vil det her, så starter det i linket oven over og ja det tager mange timer at få sat sig ordenligt ind i tingene, men til gengæld vil du også få noget ud af din træning, happy reading
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Hvis du virkelig gerne vil det her, så starter det i linket oven over og ja det tager mange timer at få sat sig ordenligt ind i tingene, men til gengæld vil du også få noget ud af din træning, happy reading

tak for linket det giver god forståelse. Jeg er i fuld gang med at læse det. :D

Hold dig til proteinpulver og kaffe eller koffeinpiller, så er du helt fint kørende. Benyt dig af proteinpulver omkring din træning, hvor wheys hurtige optagelighed er en fordel.

Densjove skrev:
BloodJunkie skrev:Du har ikke brug for noget af det indtil du har fået styr på din træning og din kost.

Min træning kommer ikke til at bygge på at tabe mig, men derimod at bygge mine muskler med brug af det fedt jeg har på kroppen.

Hvis du giver mig sådan et svar bedes du venligst uddybe. jeg ved at, ved at bruge disse produkter får jeg mere energi til min træning + det øger min restituerings proces og, hvis jeg skal træne hver dag kommer jeg til at få brug for noget af dette.

og især pga. jeg ikke har råd til at købe kylling osv. hver dag.

Men mange tak for dit hurtige svar

Hej igen.
Jeg havde ikke lige tid i går til at uddybe, men Sakin har skrevet nogenlunde det jeg havde i tankene angående at sætte sig ind in tingene først.
Det er absolut vigtigst at du har styr på din kost inden du tilføjer kost-tilskud. Det ligger i navnet at det er tilskud til din kost, og hvis der ikke er styr på kosten så hjælper tilskud ikke så meget.

Til at starte med anbefaler jeg ikke at du køber alle mulige piller og amplifiers, da det er vigtigt at du får styr på øvelser og teknik inden du begynder at pres dig selv så meget at du har brug for stimulanter. Hvis du er træt så drip et par kopper kaffe eller en red-bull, men prøv ikke at gøre det til en vane, da der er nogle der ikke "magter" at træne uden pwo tilskud da de har vænnet sig til det helt fra starten af.
Brug det fornuftigt, og kun når du har brug for det.

Håber du kan brug det her til noget, held og lykke.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00