Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1207
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1204

Følg bodybuilding.dk på

Guns: "HST progression", Dr. Dooms Disco eller dagsform?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hello

Jeg overvejer at hoppe på noget HST lignende progression fremfor den sædvanlige dagsformstræning, og er ikke helt sikker på hvad vil være at foretrække med hensyn til armene. Vil progressionsmetoden lignende HST være at foretrække, eller vil det være bedre at tæske armene på dagsform? Sidstnævnte vil i mit tilfælde nok give et par sæt mere end det vil via HST.

Et andet alternativ kunne måske være at køre Dr. Dooms Disco sideløbende med at køre en HST lignende progression i de større øvelser? Dr. Dooms Disco strækker sig over 5 uger hvor det andet vil være 6 uger, så det skulle nok kunne køres sideløbende.

Hvad ville du gøre når det kun gælder hypertrofi?

Life is not about waiting for the storm to pass, It's about learning how to dance in the rain.

Træningslog
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Min erfaring er, at det er meget individuelt, hvad der fungerer bedst for folk med hensyn til armtræning. Nogle kan nærmest slippe af sted med at træne basisøvelser, mens andre bliver nødt til at banke armene godt igennem med isolationsøvelser et par gange om ugen.

Personligt har jeg aldrig haft stor succes med lav volumen og stigende intensitet ved armtræning. Derimod har høj volumen og relativt lav intensitet gjort tricket for mig. Jeg ville derfor vælge en armcyklus der primært fokuserer på progression i volumen fremfor intensiteten.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Kostplan: Vis kostplan

du kan læse nogle om nogle af resultaterne folk har opnået ved dr dooms, det har været nogle ret imponerende imellem

hst er måske næppe noget godt guns program, eftersom der simpelthen ikke er nok gun træning... dermed ikke sagt at de ikke vil vokse men der er givetvis andre programmer at foretrække

et godt trick er at køre med en primær og sekundær guns øvelse hver gang, primær øvelsen har høj intensitet, lave rep ranges og inkl gerne lidt cheat imens at den sekundære er mere strict og lavere intensitet.. indfør rotation imellem de to øvelser når du ikke længere kan stige i kg
Brugeravatar

Reputation point: 245

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster