](./images/smilies/wallbash.gif)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nimanchos skrev: Han træner som en komplet abe - hvilket indebærer squat med pude og 1/3 ROM, t bar row med bøjet ryg. Han bænker 60 i bænk uden opspænd.
Nimanchos skrev: hvilket indebærer squat med pude og 1/3 ROM

agv skrev:Nimanchos skrev: Han træner som en komplet abe - hvilket indebærer squat med pude og 1/3 ROM, t bar row med bøjet ryg. Han bænker 60 i bænk uden opspænd.
Har du set ham træne? I træner måske i samme center?Nimanchos skrev: hvilket indebærer squat med pude og 1/3 ROM
I det mindste squatter han, det havde jeg godt nok ikke troet. Måske han bare mangler info om, hvordan man udfører et korrekt squat?

blackdagger skrev:Når man tænker på at han træner så dårligt og har brugt formuer på botox og ikke ligner en som har træningsdisciplin. Ville det ikke undre mig at han er på noget.

blackdagger skrev:Når man tænker på at han træner så dårligt og har brugt formuer på botox og ikke ligner en som har træningsdisciplin. Ville det ikke undre mig at han er på noget.

DonLauge skrev:blackdagger skrev:Når man tænker på at han træner så dårligt og har brugt formuer på botox og ikke ligner en som har træningsdisciplin. Ville det ikke undre mig at han er på noget.
Stop nu. Han er jo blot tynd?
Jeg synes sgu ikke han ser meget større ud, end som da han var på en fitnessdate i et af de singleliv afsnit han var med i... Mon ikke det bare er en overstatement.

A Menace To Chicken skrev:Det mest bekymrende ved denne tråd, er selve trådens eksistens.
.. med andre ord; det bekymrer mig at i bekymrer jer om Gustavs træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster