PS. læg mærke til at dave sidder i starten, og de ligner super gode venner

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Ja gæt hvem der har prøvet detdog ikke fordi jeg havde bitch tits, men fordi de knuder man kan få i puberteten ikke forsvandt igen..

Spo skrev:Mikkel leicht skrev:Ja gæt hvem der har prøvet detdog ikke fordi jeg havde bitch tits, men fordi de knuder man kan få i puberteten ikke forsvandt igen..
Og hvor gammel er du nu?
Jeg har stadig mine og jeg er 18.. de er mindre men ikke væk

klitte skrev:Spo skrev:Mikkel leicht skrev:Ja gæt hvem der har prøvet detdog ikke fordi jeg havde bitch tits, men fordi de knuder man kan få i puberteten ikke forsvandt igen..
Og hvor gammel er du nu?
bare rolig..
mine forsvandt først helt i løbet af sidste år, og jeg bliver 20 til februar..

Spo skrev:klitte skrev:Spo skrev:Mikkel leicht skrev:Ja gæt hvem der har prøvet detdog ikke fordi jeg havde bitch tits, men fordi de knuder man kan få i puberteten ikke forsvandt igen..
Og hvor gammel er du nu?
bare rolig..
mine forsvandt først helt i løbet af sidste år, og jeg bliver 20 til februar..
Blev sgu lidt helt nervøs

MC skrev:Bliver man ikke lagt i narkose under sådan et indgreb?

Monkeyjuice skrev:MC skrev:Bliver man ikke lagt i narkose under sådan et indgreb?
Jeg tror nu bare at han ligger lokalbedøvet nu når det er sådan et lille indgreb,

Detorian skrev:Monkeyjuice skrev:MC skrev:Bliver man ikke lagt i narkose under sådan et indgreb?
Jeg tror nu bare at han ligger lokalbedøvet nu når det er sådan et lille indgreb,
Han siger i videoen han benytter sig af lokal bedøvelse

Spo skrev:Har i alle sammen stadig jeres bryst knuder?

Detorian skrev:Monkeyjuice skrev:MC skrev:Bliver man ikke lagt i narkose under sådan et indgreb?
Han siger i videoen han benytter sig af lokal bedøvelse

Spo skrev:Har i alle sammen stadig jeres bryst knuder?

) men har ikke en knude som sådan , mere "løs" hud ? har altid været utrolig tynd, men dog har jeg altid haft meget elastisk hud ? ved ikke om det lyder helt fucked up
er der grund til bekymring
? eller skal jeg vente og se når der kommer lidt flere kilo og "meget" mere masse på kroppen
?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster