- Have
- Hustru
- (FEDT) Fast Arbejde
- Datter
Så er der lagt i kakkelovnen til manglende tid til træning, styrke og kropsvægtstab. Siden Januar i år ('09) er der røget adskillige kilo kropsvægt, selvom fedt% er den samme. Begrundelserne har været mange, heriblandt et nyt fantastisk arbejde, der til tider tager en del tid, bryllup og en dejlig datter på lige over 1 år. Derudover er vi lige rykket til det nordsjællandske i hus istedet for 3 værelses lejlighed på nørrebro. Alting skal prioriteres og i lang tid er træningen blevet nedprioriteret og kosten har ligget på kanten.
Nu er det tid til at genopbygge formen!
Fokus er, som altid, at være klar til alt! I min verden, indebærer dette at kunne løbe fornuftigt - eksplossivt og hurtigt. Kunne cykle en afstand af 100 km. (når familien skal besøges) uden at ligge død resten af dagen. At dødløfte 200 kg., squatte en rimelig vægt (140-160 kg.) samt tumle i gymnastringe, svinge med KB.'s etc.
Jeg træner på gehør fra min krop - hvad vil jeg i dag. Dette er efter en del års prøven med den ene eller anden protokol, som alle har givet det ønskelige resultat, men har haft anden bi-effekt (Sheiko 2 og god kost rykkede vægten over 90 kg. og boostede patpres til 125 kg., samt squat til 160 kg., til gengæld følte jeg mig ubevægelig som bare fanden, WS4SB rykkede fint på styrken, men fuckede skulderen.) Herved ikke sagt, at jeg ikke en dag hiver et program ned fra hylden. WS4SB tiltaler mig fantastisk, især når tiden er til det.
Som alle andre prioriteres tingene efter den givne hverdag og derfor passer et egentligt program skidt i min træning for tiden.
På arbejdet er der alt hvad hjertet kan begære af Eleiko udstyr m. håndvægte til 39,7 kg. + et par hjemmelavede fatbars. Derudover er der udendørs løbebane, forhindringsbaner, samt traktordæk, tunge kander til farmerwalk, gymnastiksale med reb og ringe etc.
På hjemmefronten er der Kettlebells fra 8-40 kg, forhammer på 12 kg., slæde til træk m. 7 m. reb., sandsæk på 74 kg., som kan skaleres, transportable gymnastringe, 2 stk. 75 kg. skiver til farmerwalk og lidt ekstra.
OG så ligger der et medlemskort til FitnessDK, som findes under 1 km. fra vores hjem.
Altså er der rigelige muligheder - resten er op til mig
- AND.. HERE.. WE.. GO!

Der er fandenme en, der bliver mast under en meget tung vægt en eller anden dag. Bliver fandenme tosset over sådan en gang laden stå til, når folk kan blive invalideret af skidtet