Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1153
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1150

Følg bodybuilding.dk på

H.H.H.F.D.

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

- Hus
- Have
- Hustru
- (FEDT) Fast Arbejde
- Datter

Så er der lagt i kakkelovnen til manglende tid til træning, styrke og kropsvægtstab. Siden Januar i år ('09) er der røget adskillige kilo kropsvægt, selvom fedt% er den samme. Begrundelserne har været mange, heriblandt et nyt fantastisk arbejde, der til tider tager en del tid, bryllup og en dejlig datter på lige over 1 år. Derudover er vi lige rykket til det nordsjællandske i hus istedet for 3 værelses lejlighed på nørrebro. Alting skal prioriteres og i lang tid er træningen blevet nedprioriteret og kosten har ligget på kanten.
Nu er det tid til at genopbygge formen!
Fokus er, som altid, at være klar til alt! I min verden, indebærer dette at kunne løbe fornuftigt - eksplossivt og hurtigt. Kunne cykle en afstand af 100 km. (når familien skal besøges) uden at ligge død resten af dagen. At dødløfte 200 kg., squatte en rimelig vægt (140-160 kg.) samt tumle i gymnastringe, svinge med KB.'s etc.

Jeg træner på gehør fra min krop - hvad vil jeg i dag. Dette er efter en del års prøven med den ene eller anden protokol, som alle har givet det ønskelige resultat, men har haft anden bi-effekt (Sheiko 2 og god kost rykkede vægten over 90 kg. og boostede patpres til 125 kg., samt squat til 160 kg., til gengæld følte jeg mig ubevægelig som bare fanden, WS4SB rykkede fint på styrken, men fuckede skulderen.) Herved ikke sagt, at jeg ikke en dag hiver et program ned fra hylden. WS4SB tiltaler mig fantastisk, især når tiden er til det.
Som alle andre prioriteres tingene efter den givne hverdag og derfor passer et egentligt program skidt i min træning for tiden.

På arbejdet er der alt hvad hjertet kan begære af Eleiko udstyr m. håndvægte til 39,7 kg. + et par hjemmelavede fatbars. Derudover er der udendørs løbebane, forhindringsbaner, samt traktordæk, tunge kander til farmerwalk, gymnastiksale med reb og ringe etc.
På hjemmefronten er der Kettlebells fra 8-40 kg, forhammer på 12 kg., slæde til træk m. 7 m. reb., sandsæk på 74 kg., som kan skaleres, transportable gymnastringe, 2 stk. 75 kg. skiver til farmerwalk og lidt ekstra.
OG så ligger der et medlemskort til FitnessDK, som findes under 1 km. fra vores hjem.
Altså er der rigelige muligheder - resten er op til mig :P

- AND.. HERE.. WE.. GO! :twisted:
Sidst rettet af Kauf 15. okt 2009, 19:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nordsjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til! Held og lykke med dine mål :)
Brugeravatar

Reputation point: 160

Kostplan: Vis kostplan

Torsdagstræning:
Dips i ringe + dobbelt rebklatring:

Runde 1, ingen klatring:8
10
10

-længere pause-

Runde 2, superset m. dobbelt rebklatring:

10 + toptur
10 + toptur
10 + toptur
10 + toptur

- et til et par min. mellem hver tur.

Runde 3, 2 superset m. dobbelt rebklatring:

10 + toptur
8 + toptur
6 - for kort pause
10

- alle med hoppende muscleup attend som start, denne blev ikke talt med som gentagelse, så der kan lægges +1 til alle set, hvis dette er ønskeligt.

Ca. 17-18 km. cykeltur hjem - GPS'en sættes til næste gang, så eksakt km. kommer på.
Cyklen er netop hevet ned fra loftet, så min cykelform er elendig og ryggen skal liiiige vende sig til at være nede i positionen igen - den skal bare lære det :8
Konklussion på cykelturen til og fra arbejde: Holte er lidt nederen at cykle igennem, herfra til Lyngby er det OK. Lyngby er dødens pølse!!! Enten er det på brosten, der tæver cyklen i smadder, eller også er det nedenom stationen, hvor taxaer og fodgængere er et stort kaotisk virvar. Lyngby har for mange lyskryds og er bare f***ing nederen at bevæge sig i på cykel. Fra Lyngby til Kbh. er der plads til at få en smule fat på cyklen, men ikke den vildeste tur.
Alt i alt en middelmådig tur.

De næste par dage er der efterårsferie med projekt hus og familie, samt lidt træning smidt ind hist og her :) :) :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Niels1 skrev:Velkommen til! Held og lykke med dine mål :)

Tak skal du have, Niels.
Jeg har logget i et stykke tid på MotionOnline og holder den stadigt kørende pga. gamle gode venner fra forummet.
Nu er jeg så bare nødt til at committe over for endnu flere folk :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Velkommen til.

God intro og det lyder til at du har fine træningsforhold :) Ser frem til at følge loggen

Geografisk sted: Faaborg

Stenfeldt skrev:Velkommen til.

God intro og det lyder til at du har fine træningsforhold :) Ser frem til at følge loggen

Mange tak Stenfeldt!

Jeg kunne ikke ønske mig bedre træningsforhold end jeg har pt. Der er endda bestilt et 315 kg. dæk til dækflip på arbejdet, nu skal vi bare have hentet det i Jylland :8
Brugeravatar

Styrkeliste

Kauf skrev:

Mange tak Stenfeldt!

Jeg kunne ikke ønske mig bedre træningsforhold end jeg har pt. Der er endda bestilt et 315 kg. dæk til dækflip på arbejdet, nu skal vi bare have hentet det i Jylland :8

Hvad arbejder du med forresten med? (Beklager spørgsmålet hvis du allerede har skrevet det) :)

Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:
Hvad arbejder du med forresten med? (Beklager spørgsmålet hvis du allerede har skrevet det) :)

Helt ok, jeg har ikke nævnt det :wink:
Jeg sidder som en del af Danish Military Physical Training Team på Svanemøllen Kaserne.
Jeg er fysioterapeut og har som den første af slagsen været i Afghanistan - et par gange.
Vi arbejder på at få optimeret soldatens fysiske træning, da kravene er alsidige og høje under udsendelse. Ligeledes afholder vi kurser i samme, underviser rundt omkring i landet osv.
Ironisk nok har det, som forventet, kostet en del skrivebordsarbejde og arbejdstid - og det bliver man ikke just stærk af :P Til gengæld er det for the good of many på den lange bane.
Derudover laver vi - og føder - en del forskningsprojekter på skadesproblematikker under udsendelse, årsager, konsekvenser, hormonelle forandringer etc.
Voldsomt interessant arbejde, som jeg i er ufatteligt glad for at være en del af :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Kauf skrev:
Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:

Helt ok, jeg har ikke nævnt det :wink:
Jeg sidder som en del af Danish Military Physical Training Team på Svanemøllen Kaserne.
Jeg er fysioterapeut og har som den første af slagsen været i Afghanistan - et par gange.
Vi arbejder på at få optimeret soldatens fysiske træning, da kravene er alsidige og høje under udsendelse. Ligeledes afholder vi kurser i samme, underviser rundt omkring i landet osv.
Ironisk nok har det, som forventet, kostet en del skrivebordsarbejde og arbejdstid - og det bliver man ikke just stærk af :P Til gengæld er det for the good of many på den lange bane.
Derudover laver vi - og føder - en del forskningsprojekter på skadesproblematikker under udsendelse, årsager, konsekvenser, hormonelle forandringer etc.
Voldsomt interessant arbejde, som jeg i er ufatteligt glad for at være en del af :)

Det lyder rigtigt spændende! jeg er også selv fysioterapeut forresten :)

Velkommen til loggen her.
God start beskrivelse i loggen, spændende ting, du arbejder med.
Er det dig, der var kauf på motion-online, for så har jeg fulgt dig en del. ?
Fortsat god træning. :thumpup:
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:
Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:

Super! :D
Hvor er du henne i verden? Er du på klinik eller i det offentlige?
Hvis du vil en tur til afghanistan i fremtiden, skal vi lige huske at holde kontakten :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

henning skrev:Velkommen til loggen her.
God start beskrivelse i loggen, spændende ting, du arbejder med.
Er det dig, der var kauf på motion-online, for så har jeg fulgt dig en del. ?
Fortsat god træning. :thumpup:
Henning

Mange tak Henning :)
Ja, det er også mig, der skriver under profilen af samme navn på Motion Online. Det gør det hele lidt lettere ikke at have så mange navne.
Jeg kan også godt huske din profil og det er godt at se, at du stadig giver den gas :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Kauf skrev:
Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:
Stenfeldt skrev:
Kauf skrev:

Super! :D
Hvor er du henne i verden? Er du på klinik eller i det offentlige?
Hvis du vil en tur til afghanistan i fremtiden, skal vi lige huske at holde kontakten :wink:

Jeg har tidligere arbejdet på en idrætsklinik i Fredericia. Det var dog ikke helt mig ift. arbejdsgangen osv. Nu arbejder jeg i Faaborgmidtfyn Kommune med genoptræning. Jeg har primært knæ- samt skulder pt'er.

Lyder spændende med Afganistan, men det får jeg satme aldrig lov til af konen :D

Stenfeldt skrev:Jeg har tidligere arbejdet på en idrætsklinik i Fredericia. Det var dog ikke helt mig ift. arbejdsgangen osv. Nu arbejder jeg i Faaborgmidtfyn Kommune med genoptræning. Jeg har primært knæ- samt skulder pt'er.
Lyder spændende med Afganistan, men det får jeg satme aldrig lov til af konen :D

Jeg vil give dig ret i, at det kan blive temmelig hektisk på klinikkerne, hvad angår tiden. Især hvis det er et sted, hvor man ikke selv kan bestemme hvor lang tid man bruger på hver klient (under sygesikringen etc.)
For fanden... Faaborg, så må du sgu' da næsten kende Lene, der er fysioterapeut og ejer et værtshus i Faaborg? ahhh... har glemt efternavnet... den må jeg tjekke op på. Der er, så vidt jeg husker, kun to værtshuse i Faaborg(?) Så hvis du kender en ejer, der hedder Lene - i starten af 30'erne og er fys. - så er det hende :lol:

Haha :lol: :lol: Jeg fik lov til at tage afsted en gang... det er så snart blevet til fire :lol: :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Morgenfrisker:
30 min. gang til vuggestuen igennem skoven, med den lille i bæresele i pisøsende regnvejr :? :?
Det blev til lettere Powerwalk pga. vejret og den lille faldt i søvn og kogte igennem :)
Derefter skiften til løbetøj i vuggestuen og løbe en tur igennem skoven. Superlækkert med duften af våd skovbund og frisk silende regn :) :)
Det blev ikke til mere end 15 min. løb, selvom jeg tog end anden rute hjem. Jeg glæder mig til at lære skoven at kende :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Lørdag lå hen uden træning, men en masse praktisk husarbejde.
Vi har nu stillet alle vores ting på plads og der er stadig ekko, når vi siger noget i vores stuer :D :D
Det er fedt at have en masse plads istedet for 3 værelser på Nørrebro :dance:

Søndag stod den på mere husarbejde, herefter brunch no. 1.
Cykling til Kbh. - 20 km. - topfart 51,4 km./t
Brunch no. 2 indtaget på National museet - de blev kåret til bedste brunch i Kbh. i 2008, det er desværre tydeligt at mærke på deres udvalg, at det nu er ved at være slutningen af 2009 :verysad: :verysad: Skuffende udvalg og kvalitet, samt tynd og manglende smoothies er ikke godt nok til en brunch til 185 kr. [-X
Derefter cykling hjem igen - 20 km. - topfart 53,8 km./t.
Det tog små 10 min. længere tid at køre hjem. Der er slet ingen tvivl om, at hele hjemmefra og mod Kbh. går jævnt nedad... mens den til gengæld går jævnt opad hele vejen hjem fra Kbh. - ØRK!!! :sick: :sick:

Alt i alt 40 km. i benene på cyklen på en dejlig solrig søndag. Alletiders! :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Kauf skrev:
Stenfeldt skrev:Jeg har tidligere arbejdet på en idrætsklinik i Fredericia. Det var dog ikke helt mig ift. arbejdsgangen osv. Nu arbejder jeg i Faaborgmidtfyn Kommune med genoptræning. Jeg har primært knæ- samt skulder pt'er.

Jeg vil give dig ret i, at det kan blive temmelig hektisk på klinikkerne, hvad angår tiden. Især hvis det er et sted, hvor man ikke selv kan bestemme hvor lang tid man bruger på hver klient (under sygesikringen etc.)
For fanden... Faaborg, så må du sgu' da næsten kende Lene, der er fysioterapeut og ejer et værtshus i Faaborg? ahhh... har glemt efternavnet... den må jeg tjekke op på. Der er, så vidt jeg husker, kun to værtshuse i Faaborg(?) Så hvis du kender en ejer, der hedder Lene - i starten af 30'erne og er fys. - så er det hende :lol:

Haha :lol: :lol: Jeg fik lov til at tage afsted en gang... det er så snart blevet til fire :lol: :lol:

Hmm en Lene. Ved ikke lige helt hvem det er. Hvor arbejder hun?

jeg styrede selv tiden på klinikken, men den hektiske arbejdsdag var ikke helt mig. Derudover synes jeg, at en stor del af de fysser jeg har oplevet på privatpraktiserende klinikker, har en smule (læs en del) problemer med etikken ift. hvornår et behandlingsforløb bør afsluttes. :)
min måde at arbejder på, harmonerer umiddelbart ikke ind i den almene kliniktankegang.

Tirsdags Quickie:

Morgentur igennem skoven med den lille i bæreselen + rygsæk - op for tempoet og godt med sved på de 25 min. det tog at pløje igennem skovbunden.

På H.O:

Pushpress:
21x40 kg. + (11+10 chinups - strict) - overvejede at lave en 21-15-9, da jeg havde 15 min. inden eleverne kom ind af døren. Desværre begyndte de at komme ind i salen under mit andet sæt chins, so no-go.

Derefter:
Pushpress:
10x50 kg.
5x60 kg.
5x70 kg.
1x80 kg.

Enarms Clean and pushpress med BB:
1/1 40 kg.
1/1 40 kg.
1/1 40 kg.
- neeemt - ren lir.
Brugeravatar

Styrkeliste

Onsdagens hurtige:

Farmerwalk @ 150 kg.
1x55 m.
1x40 m.

Der gik konkurrence i den inden første gang, den rev godt i grebet, da den var ved at smutte på højre hånd på de sidste 10 m. :twisted: :twisted:
Brugeravatar

Styrkeliste

Efter en del transporttid, venten, for lidt søvn på meget, meget skæve tidspunkter og i det hele taget en ret smadret onsdag eftermiddag - torsdag morgen var det bare om at hive op i bollerne og komme igang med noget træning. Resten af holdet røg i køjen, jeg holder den kørende til i aften.

Torsdagens første træning i My Gym - oldschool place med ødelagt marmor på gulvene og billeder af diverse 80'er bodybuilldere på væggene i flotte smalstroppede, neonfarvede tanktops:

Opvarmning: Boksepude og thaipude - ca. 100 lowkicks m. hvert ben - god gammel oldschool style med puden placeret på en tyk stolpe, der holder loftet - desværre røg der ikke noget puds ned fra loftet når jeg sparkede, så jeg er ikke helt på Chong Li niveau :P

Squat:
12x135 Lbs.
10x205 Lbs.
5x225 Lbs.
5x245 Lbs.
5x255 Lbs.
5x265 Lbs.
3x295 Lbs.
3x315 Lbs.

Indimellem Squatsettene blev det til:

Kropshævninger m. overhåndsfatning:
8xBW
8xBW
5xBW+10 kg.
5xBW+12 kg.
5xBW+14 kg.
5xBW+20 kg.

One Arm Rows
10/10x40 kg.
10/10x50 kg.
10/10x50 kg.
10/10x50 kg.
10/10x50 kg.

Noget Cable X halløj-træk med unavngiven vægt.
3 sæt.

Mågen:
10x11 kg.
- kun en enkelt tur, da jeg var basket af træthed og vil gemme lidt til dagens anden træning.

Dips:
20 lette stk. - pærenemt, simpelthen for at aktivere presdelen bare en lille smule

Jeg opdagede, at den benpres, som jeg pressede røven ud af bukserne med og blev advaret om at bruge, pga. en halv tæret tværstiver stadig var i brug, selvom den blev lukket sidste gang jeg hev fat i de lokale :? ](*,) :wtf2: Der er fandenme en, der bliver mast under en meget tung vægt en eller anden dag. Bliver fandenme tosset over sådan en gang laden stå til, når folk kan blive invalideret af skidtet :blowup:
Brugeravatar

Styrkeliste

2,5 time efter 1.ste pas var afsluttet, ville min makker op at træne i OLDSCHOOL MY GYM Studiooooo!!!
Så på med den svedige trøje, der lugtede lettere af mange glemte ture i sportstasken og utroligt mange træningsture på bagen - sådan lidt gylle/amoniak-ish :mrgreen: :mrgreen:
Centeret var fyldt med alle nationaliteter, blandt andet to kæmpe amerikanere, som underholdt alle med deres "YEAH BABY", "COME O`N BRING IT UP BOY" tilråb m.m. :lol: :lol:

TORSDAGENS 2. TRÆNING:
Squat:
12x135 Lbs.
5x225 Lbs.
3x245 Lbs.
3x270 Lbs.
3x295 Lbs.
2x315 Lbs. - fik en af de store amerikanere til at spotte - hans første kommentar var, at give mig et let nyrehug - "What the hell, boy, you're wearing no belt, mayn!"
Han kunne desværre ikke holde fingrene helt væk og gav mig et minimalt puf i lænden, hver gang jeg var på vej op fra bunden - oh, well, pænt af ham at hjælpe :| :|

Ved siden af mig stod hans makker - en anden kæmpe afroamerican og gav gas med dødløften - jeg spurgte om jeg måtte være med og løftede ind på hans Lightweight

Dødløft:
5x315 Lbs.
5x315 Lbs.
5x315 Lbs.
3x335 Lbs. - fingrene var våde og grebet smuttede.
5x335 Lbs.
5x345 Lbs.
- så havde benern fået nok for idag!

Chins:
8
5xBW+16 kg.

One Arm DB Rows:
10/10x50 kg.
10/10x50 kg.
10/10x50 kg.

- læææækkert med noget tid til træning :twisted: :twisted:
Sidst rettet af Kauf 22. okt 2009, 23:16, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Så fik du da vist også squattet for i dag :D

Stenfeldt skrev:Så fik du da vist også squattet for i dag :D

Jotak, jeg er tilfreds med resultatet.
I morgen står den på formiddagstræning og derefter hockey med gutterne om eftermiddagen - bliver spændende at se, hvad mine ben og ryg siger til at gå lavt i morgen :? :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Holy SHIT!!! I nat blev vi kaldt ud til flyet ved midnat, kom ikke med pga. fyldt fly. Pludselig rykkede hele jorden sig under os, den tonstunge lastvogn begyndte at gynge og folk, der sad indeni bussen, kom løbende ud og sagde, at vi var platte, fordi vi skubbede til bussen, så den gyngede...
Det var så et jordskælv på 6,1 på Richter skalaen 200 km. herfra :? :? Det gav en god gyngende fornemmelse under fodsålerne :? :?
Ellers stod den på Rockband på PS3 til kl. 3.30 i nat - og så op og spise morgenmad og træne i My Gym!

Fredagstræning i My Gym

Godt kvæstet efter playstation hele natten, rodet søvn og basket fra igår.
Øjnene var stadigt små efter morgenmaden, men vi fik fedtet os afsted til centeret.

Opvarmning:
mavetræning på skråbænk, 20 dips, armstrækkere på skiftende 1 ben, 8 kropshævninger (dem fik jeg straf for, da min krop huskede mig på, at jeg trænede ryg igår og jeg var en idiot at tage kropshævninger igen - OMG the IOMS!!! , mere mave. - kroppen sov....

Military:
6x125 Lbs.
6x125 Lbs.
6x125 Lbs.
6x125 Lbs.
6x125 Lbs.

Benchpress:
10x135 Lbs.
10x155 Lbs.
5x175 Lbs.
5x205 Lbs.
4x225 Lbs.
4x225 Lbs.
4x225 Lbs.
4x225 Lbs.
3+1x225 Lbs. - jeg failede på den sidste og fik spotterhjælp - kroppen sov stadig

Triceps pushdown:
10x6 blokke
10x6 blokke
10x6 blokke
10x6 blokke
10x6 blokke
- lightweight, nemt og hurtig aktivering af Triceps.

Laterals + Seated DB Pres, superset:
10x11 kg. + 10x15 kg.
10x11 kg. + 12x16 kg.
10x11 kg. + 12x16 kg.

Igår aftalte min makker og jeg, at idag var løbedag, gerne med noget hockey. Jeg måtte erkende, at hvis jeg skulle aktivere mig selv i nærheden af noget, der hedder løb, skulle den stå på holdsport i dag.. der var for meget selvmedlidenhed og DOMS i skroget efter igår til, at jeg gad løbe 10x100 m. Så derfor samlede vi et par timer senere 10 mand og gav den gas med Hockey på en udendørs kunstgræs/sand/støv bane i 90 min. Der blev spurtet godt igennem og kroppen er taknemmelig for at komme ud at løbe lidt idag. :8 :8
Planen var endvidere at give den endnu en gang pres i dag, men tiden er ikke til det - og det er min generelle tilstand godt tilfreds med :whistle:
Brugeravatar

Styrkeliste

Kauf skrev:Holy SHIT!!! I nat blev vi kaldt ud til flyet ved midnat, kom ikke med pga. fyldt fly. Pludselig rykkede hele jorden sig under os, den tonstunge lastvogn begyndte at gynge og folk, der sad indeni bussen, kom løbende ud og sagde, at vi var platte, fordi vi skubbede til bussen, så den gyngede...
Det var så et jordskælv på 6,1 på Richter skalaen 200 km. herfra :? :? Det gav en god gyngende fornemmelse under fodsålerne :? :?
Ellers stod den på Rockband på PS3 til kl. 3.30 i nat - og så op og spise morgenmad og træne i My Gym!
Det lyder som om du ikke træner hjemme for tiden.
Er du lige en smut i Afghanistan ? :)

Iøvrigt lyder spændende med dit job, familie hus osv.
Var du ikke studerende, da jeg fulgte din log på MOL ?
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

henning skrev:
Det lyder som om du ikke træner hjemme for tiden.
Er du lige en smut i Afghanistan ? :)
Iøvrigt lyder spændende med dit job, familie hus osv.
Var du ikke studerende, da jeg fulgte din log på MOL ?
Henning[/quote]
Hej Henning.
Jeg startede ganske rigtigt min log på MOL, da jeg studerede, så det kan sagtens passe :)

Ganske rigtigt er jeg i 29 graders varme for tiden, internettet er begrænset og transporten, samt dagens situation er konstant skiftende.

Igår røg vi lidt længere ud og arbejdet kunne gå igang.
Af samme årsag var der ikke tid til træning, da der har været marathonarbejde.
Det eneste det er blevet til idag er:

Chins:
10
12
10
12

Dips
20
20
15
15

Jeg håber på træning senere i aften/nat. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Søndags total træning:
Lidt fragmenteret pga. arbejdet.

Formiddag:
Indtil videre er i dag kun blevet til:

Chins:
10
12
10
12

Dips:
20
20 - hop på hver anden.
15
15

Aften

Double KB Clean and pres
5x32+32 kg.
5x32+32 kg.
5x32+32 kg.
5x32+32 kg.
5x32+32 kg.
5x32+32 kg.

Double KB Swings:
10x32+32 kg.
10x32+32 kg.

Unilateral Highpulls m. håndskift:
10/10x32kg.
10/10x32 kg.

Lidt windmills og lir m. 32 kg. bassen også.

Chins:
10
10
5x14 kg.
5x18 kg.
5x14 kg.

Dips:
15
15
- så ville skulderen have fred og jeg gik i seng
Brugeravatar

Styrkeliste

Vågnede til et ordentligt drøn i morges!!! I løbet af dagen er der så kommet lidt eftertryk, men ellers en temmelig rolig dag, selvom der har været masser af arbejde.

Formiddagstræning:

Dips:
15
15

Bænkpres:
10x51 kg.
10x71 kg.
10x81 kg.
5x100 kg.
4x100 kg.
4x100 kg.
3x100 kg. - fail på 4'eren... nok bænk, det gik sløjt...

Incline DB Pres:
10/10x33 kg.
10/10x33 kg.
10/10x33 kg.
10/10x33 kg.
10/10x33 kg.

Mavehelvede på mavebænk i 75 graders hældning.

Russian Twist på bold m. 10 kg. og 20 kg. - 4 sæt.

Stående twist m. vægtstang m. 20 og 30 kg. - 4 sæt.

Midnatstræning:
Rollout på Ab-wheel - 2 sæt.
Mavehelvede på 75 gr. hældning m. 5 og 10 kg. - 2 sæt.
Mavehelvede med fødder og enkelt fod af gangen under bænk.
Kneeling Crunches i kabeltræk m. fuld blok.

DB Decline Bænkpres:
10x33 kg.
10x33 kg.
10x33 kg.
10x33 kg.
10x33 kg.

One Arm Pushups:
3/3
3/3
3/3
3/3
3/3
3/3

Sideplanke m. træk på øverste hånd - 14 blokke - 2 sæt. på hver side.

Laterals + Seated shoulderpres:
8x14 kg. + 8x17,5 kg.
6x14 kg. + 8x17,5 kg.
6x14 kg. + 8x17,5 kg.

Skullcrushers:
12x33,5 kg.
12x33,5 kg.
12x33,5 kg.
12x33,5 kg.
12x33,5 kg.

Triceps pushdown:
30x16 blokke.

Udemærket dag - så er det i kassen
Brugeravatar

Styrkeliste

De sidste 3 døgn har jeg kørt 4 Tanitamålinger på mig selv og resultat har indtil videre været:
2 målinger på 87,7 kg. - fedt% 11,3
2 målinger på 87,4 kg. - fedt% 10,7

Estimerer jeg dette vejer jeg altså ca. 87,5 kg. med bukser og har en fedt% på 11%. - jeg havde forventet, at jeg lå omkring de 14-15%, så jeg er godt tilfreds :D

I dag var det lettere overskyet og temperaturen sneg sig ned på omkring 26 grader til eftermiddagstræningen.

Vi fandt et lækkert hjemmebygget stativ i Midgaard, hvor der var lagt op til dips, kropshævninger og vertikalt træk m. kropsvægt, mens makker holder fødder, i vildskab :twisted: :twisted:

Så gik vi ellers i gang med at rive stativet i stykker:

Cirkeltræning - pause, mens makker tog samme set - ellers ud i en køre:

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10
Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, overhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

- her stoppede min makker og jeg måtte hive en hardbox frem til at sætte benene på i vertikalt træk -

Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10
Vertikalt træk: 8 + Dips: 10 + kropshævning, underhåndsgreb: 6 + BW Lunges: 10/10

- PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Undervejs skød vi/jeg nogle billeder med selvudløser - jeg skal lige have dem smækket ned i størrelse på min egen computer, have clearet min USB-stick og så kan jeg ellers få dem postet. Det må næsten kun være rimeligt, så jeg kan vise dagsformen frem.
Brugeravatar

Styrkeliste

Så er der pics. af 20 set træningen fra igår:
Vedhæftede filer