Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

Håndled..

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej..
Jeg har et spørgsmål omkring mine håndled, de er meget tynde og vil spørge om der er nogen der selv har været ude for det og fundet "kuren".. eller om der bare er andre der kan hjælpe mig med om jeg kan løse problemet og i så fald hvordan?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er desværre ikke meget at gøre. Du kan træne din underarm, så vil dine håndled ikke se så små ud. Men du kan ikke ændre på omkredsen af dine håndled, det er op til naturen :)

Træner her: Fitness World Farum

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det tænkte jeg nok.. tak for det. :)

Dine håndled vil nok tage lidt størrelse på med tiden.

Mine er blevet større.

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

Mark101 skrev:Der er desværre ikke meget at gøre. Du kan træne din underarm, så vil dine håndled ikke se så små ud. Men du kan ikke ændre på omkredsen af dine håndled, det er op til naturen :)

Faktisk ville store underarme jo lave den illusion at ens håndled kommer til at se mindre ud
Brugeravatar

Reputation point: 160

Jeg kan ikke rigtigt se hvad du kan gøre, jeg har lidt samme problem - forholdsvis smalle og svage håndled, og det er svært at gøre alverden ved det.
Håndleddet er jo primært knogler og scener, der er ikke rigtigt muskelmasse, det sidder i underarmen. Det eneste du kan gøre er at blive fed, men det er nok ikke lige løsningen. :)

Jeg lever bare med det og forsøger at hæve min grebsstyrke ved f.eks. ikke at bruge straps til dødløft (dog bruger jeg mixed grip...), men som Niels påpeger vil det at underarmen bliver stærkere og større egenligt bare øge kontrasten. Sådan er det desværre bare - heldigvis synes jeg ikke smalle håndled er det værste man kan have, hellere det end bred talje. :)

K.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 130.00

Niels1 skrev:
Mark101 skrev:Der er desværre ikke meget at gøre. Du kan træne din underarm, så vil dine håndled ikke se så små ud. Men du kan ikke ændre på omkredsen af dine håndled, det er op til naturen :)

Faktisk ville store underarme jo lave den illusion at ens håndled kommer til at se mindre ud

/Agree
Er lige blevet 17, 1,84 høj, vejer 72 kg og har svært ved at tage på, men løfter da fint både squat og BP.
Mål for træning: Høje
Døjer desværre også med en skulderskade :/
"...to the sweat drip down ma' balls, a'wl ya' bitches crawl.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 107.50

Galleri: Vis galleri (2)

Eller at ens underarme ser store ud - which we want! BB is all about illusions!

Reputation point: 60

Inzire skrev:
Niels1 skrev:

/Agree

Det er jo som man ser på det. Som Rasmus siger kan det også få ens underarme til at se store ud. Min mening er at man med store underarme fjerner opmærksomheden fra ens små håndled, specielt fordi musklerne i underarmen går hen imod håndleddet langt af vejen. Derfor er det ikke så iøjnefaldende.

Træner her: Fitness World Farum

Jeg har præcis samme problem. Jeg tror bare jeg er født med små smalle håndled - både min mor og min far har også meget smalle håndled. Mit problem er bare at mine håndled ikke rigtig har vokset i rigtig lang tid. Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg at mine håndled var ligeså tynd for 4-6 år siden, som nu og jeg er 16 år idag, 180 cm høj og vejer 64 kg. Jeg er rigtig træt af at have et tøse håndled og jeg følger ikke rigtigt håndledene vokser eller noget som helst. Jeg ønsker bare at jeg kan gå med et smart ur og det er bare noget lort, for jeg passer ikke langt de fleste af dem. Nogen der kan fortælle noget omkring dette med egen erfaring eller viden?

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster