Jeg er en 17-årig pige som i et ret godt stykke tid nu har trænet - lige fra cardio til hård styrketræning.
Jeg kan rigtig godt lide at udfordre min krop, sætte den nogle nye grænser osv. MEN, jeg har haft lidt af et problem på det sidst. I en uge har jeg nu ikke trænet, overhovedet, fordi jeg gang på gang ligger syg. Jeg tror det har noget med mine madvaner at gøre, som måske ikke passer så skide godt sammen med mit træningsprogram.
Jeg styrketræner mandag, onsdag og fredag. Ellers er det bare WOD og alm. løb de andre dage. Jeg er ikke typen der gider veje og tælle mit mad, jeg spiser hvad jeg skal have og så er det det. Jeg er ikke ude på at tabe mig, da jeg har tabt det jeg skal. Jeg vil bare være i så god form som muligt.
Efter jeg flyttede hjemmefra, får jeg ikke spist optimalt, da jeg har fundet ud af hvad arbejdet kræver.. Ikke fordi jeg er doven, men jeg har bare SÅ mange ting i løbet af den dag der skal gøres. I min fryser har jeg normalt kylling, broccoli/wok blandinger og lidt kartofler. Jeg drikker ingefær drik enten hver morgen eller aften, så jeg lige får sådan et lækkert boost.
Men der må vel være noget jeg gør forkert?
Please hjælp... Vil ikke være syg mere, og da SLET ikke fordi jeg ikke kan sætte træning og kost sammen