Har trænet håndbold 6 gange ugentligt den sidste 1½ måned, så har ikke haft overskud til også at styrketræne og poste herinde
Men nu har jeg så valgt at tage en meget svær beslutning... Jeg har valgt at opsige min kontrakt pga skader. Har altid lidt utroligt meget af skader og de sidste 2 år har praktisk talt været et helvede. Valget var derfor ikke så meget et spørgsmål om interessesvigt, men mere af ren og skær tvang. Det har dog også sine fordele at droppe sport på højt niveau, da man opnår en langt mere afslappet hverdag, hvor man ikke altid ska tage hensyn til fysisk overskud eller planlægning af weekender etc.
Men efter kun 2 ugers pause har jeg indset at jeg ikke kan holde ud at sidde stille og vil derfor igen tage styrketræning/bodybuilding lidt mere seriøst.
Har været medlem af bodybuilding.dk i små 2 år og vil nu igen til at være seriøs omkring min træning.
Jeg har endnu ikke valgt et program endnu, men vil meget gerne have lidt hjælp til at vælge og evt. også et udfærdiget program i excel
Målet lige nu er størrelse!!! Vil gerne lige rulle vægten over de 90 kg. Senere kan jeg så igen kigge på styrken, som jeg altid har været fascineret af.
Men jeg siger på forhånd tak for hjælpen og ønsker alle en god træning.