Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Hvor langt ligger det fra togstationen?

BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??

Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??
Det ligger på bornholmsvej, kan ikke huske nummeret, men du kan få mit tlf, så kan jeg guide dig hvis alt andet går galt

Rockstar skrev:Ja har hørt det åbner igen. Men brut. ved du om der er lavet noget om eller om det er som det plejer udstyrsmæssigt?
Håber du har brugt muligheden til at gøre det lidt i stand. Men ellers vil jeg da lige høre hvad jeg gør iforhold til de måneder jeg missede af mit medlemsskab hvor det var lukket

BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??
Det ligger på bornholmsvej, kan ikke huske nummeret, men du kan få mit tlf, så kan jeg guide dig hvis alt andet går galt
Okay tak.. det er nummer 6. Var bare ikk sikker..
Jeg kigger ud i morgen formiddag

Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??
Cool. Jamen så ses vi jo nok der

BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??
Det kunne da være hyggeligt..
Hva tid er det fra og til??

Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Brutalis_81 skrev:BrianN skrev:Hva er adressen på centeret??
Det kunne da være hyggeligt..
Hva tid er det fra og til??
Det starter kl 11 og så frem til kl 15.

Brutalis_81 skrev:Rockstar skrev:Ja har hørt det åbner igen. Men brut. ved du om der er lavet noget om eller om det er som det plejer udstyrsmæssigt?
Håber du har brugt muligheden til at gøre det lidt i stand. Men ellers vil jeg da lige høre hvad jeg gør iforhold til de måneder jeg missede af mit medlemsskab hvor det var lukket
Håber du JEG har brugt muligheden for at gøre det i stand, Not. Har focuseret på dm og nordisk så der har sku ikke været tid til at lege håndværker![]()
Det er blevet rigtig fint. Udstyret er det samme dog er der kommet et par rigtig fede cardio maskiner og alle maskiner og bænke er blevet ombetrukket..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster