Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ville dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.

Active skrev:Jeg er glad for CBBVille dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.

Asomugha skrev:Active skrev:Jeg er glad for CBBVille dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.
Ok. Den er faktisk også kun 700 dyrere end 5s'ern så det kunne sagtens være. Jeg er dog ikke så vild med store telefoner og synes 5s har en passende størrelse. Hvad er så forskellen på iphone SE og iphone 6?
Bare langt bedre på alle punkter, tjek lidt videoer på youtube af den

Active skrev:Asomugha skrev:Active skrev:Jeg er glad for CBBVille dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.
Ok. Den er faktisk også kun 700 dyrere end 5s'ern så det kunne sagtens være. Jeg er dog ikke så vild med store telefoner og synes 5s har en passende størrelse. Hvad er så forskellen på iphone SE og iphone 6?
SE er samme størrelse som 5sBare langt bedre på alle punkter, tjek lidt videoer på youtube af den

Asomugha skrev:Active skrev:Asomugha skrev:Active skrev:Jeg er glad for CBBVille dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.
SE er samme størrelse som 5sBare langt bedre på alle punkter, tjek lidt videoer på youtube af den
Fedt. Så det er bare en "udvikling" af 5s kan man sige? Hvad er forskellen på SE og 6 så?

troublemaker skrev:I forhold til data, så ring til forskellige selskaber og hør dem ad ift datastørrelse kontra pris.
Jeg har fx telmor med 1000gb 4g+ data med fri mms, sms og 5 timers tale for 138kr..
Edit: min pointe er, selvom det lyder dyrt så er det billigt. Har fx opsagt mit bredbånd, selvom jeg ofte nørder (meget) bf4 på min ps4, streamer film og serier på min ipad. Det gør konen også og børnene ser masser sf youtube vidoer. Så prøv ring og dem ad. Selskaberne går ofte meget langt for at kapre kunder
det er vel en special aftale?
Active skrev:Asomugha skrev:Active skrev:Asomugha skrev:Active skrev:Jeg er glad for CBBVille dog anbefale dig at købe den nye iphone SE istedet, så har du en god solid mobil de næste år.
Fedt. Så det er bare en "udvikling" af 5s kan man sige? Hvad er forskellen på SE og 6 så?
Jep.
https://www.youtube.com/results?search_ ... ne+6+vs+se

.. 
troublemaker skrev:I forhold til data, så ring til forskellige selskaber og hør dem ad ift datastørrelse kontra pris.
Jeg har fx telmor med 1000gb 4g+ data med fri mms, sms og 5 timers tale for 138kr..
Edit: min pointe er, selvom det lyder dyrt så er det billigt. Har fx opsagt mit bredbånd, selvom jeg ofte nørder (meget) bf4 på min ps4, streamer film og serier på min ipad. Det gør konen også og børnene ser masser sf youtube vidoer. Så prøv ring og dem ad. Selskaberne går ofte meget langt for at kapre kunder

Larsen123 skrev:SE er på størrelse med 5s.. Til gengæld har SE indmaden fra en 6s'er. Sådan lidt skåret ud i pap.
Den er udsolgt ret mange steder lige nu, men forventes at komme på lager midt i maj. Jeg køber den selv så snart den kommer på lager i sort med 64 gb..
Jeg har en helt ny Iphone 5s 16 gb i sort til salg, hvis du hellere vil have den. Kvittering fra 27.04.16. To års garanti. Mindste pris er 1600kr.

Moose skrev:troublemaker skrev:I forhold til data, så ring til forskellige selskaber og hør dem ad ift datastørrelse kontra pris.
Som udgangspunkt er det vel også en tom gestus, med mindre du fylder en tb harddisk hver måned.
Jeg har 25gb data men bruger i gennemsnittet 6gb.
Det handler bare om at finde et abonnoment der passer til ens behov.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster