Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men så vidt jeg har kigget (5-10 min) tror jeg har fundet et program med bill starr eller hvad han hedder.. men leder lige efter 

Marcus skrev:Det er individuelt hvilken rep-range der fungere bedst for dig. Prøv dig frem![]()
Men generelt kan man sige, at få reps giver mere styrke mens flere reps giver mere masse. Dog til en hvis grænse.

Biinder skrev:Ja.. Men jeg vil gerne være stærk, men også.udholden.. Kan man så skifte??

Lithium skrev:Mindtempest skrev:. Alt efter hvor udholden du vil være, du skal bare være obs. på at når du når over de 20 reps nedbryder du stortset mere muskelmasse end du opbygger og din proteinsyntese vil derved ikke give ligeså gode gains som hvis du gik efter kun styrke/BB.
what ?

Lithium skrev:Biinder skrev:Men bill starr's program..
artikler/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program-all-around-masse-styrke.html
Giver det en god stærk krop? Jeg styrke træner til at få en god solid ryg og håndbold?
Træner du primært for at forbedre din håndbold ?
Bill Starr virker og har virket for rigtig mange gennem tidens løb... Få korrekt instruktion og coaching løbende så skal du nok blive stor og stærk...men lad for guds skyld være med at gå på kompromis med teknikken og fylde kg på fordi du dødpine skal sætte PR og lave topsæt...hold dig langt væk fra failure..fokus på kvalitet-reps ISÆR når du er ny

Mindtempest skrev:Lithium skrev:Mindtempest skrev:. Alt efter hvor udholden du vil være, du skal bare være obs. på at når du når over de 20 reps nedbryder du stortset mere muskelmasse end du opbygger og din proteinsyntese vil derved ikke give ligeså gode gains som hvis du gik efter kun styrke/BB.
what ?
Jeg skulle mene at have læst i en artikel et sted at når man begynder at komme over de 14 reps overtræner man musklen og nedbryder derved mere muskelvæv end man reelt er i stand til at genopbygge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster