Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)...

krolle skrev:Hey bb
For at gøre en lang historie/kamp kort skal jeg i morgen prøve at lave mad der kan omvende en vegetar til at spise kød.
Hun(vegetaren) har indvilliget til at prøve at spise mad med kød da jeg har overbevist hende om at det er nemmere at holde en fornuftig trænings-diæt når den kan indeholde kylling etc. Hun mener dog at kunne huske at hun for mere end 10 år siden syntes kylling var tørt og kedeligt.
Jeg tænker alligevel at kylling nok er det mest "tilgængelige" kød for en nybegynder? Hvad siger I? Fisk er udelukket.
Modtager meget(!) gerne forslag til hvad man kan gøre for at få kylling eller andet kød til at være mere tilforladeligt for en nybegynder. Indtil videre er min plan brune ris blandet med løg/ærter/hvidløg/chilli, brocolli og så stegt kyllinge filet krydret med enten paprika eller karry. Jeg kan tilberede kyllingen uden det bliver tørt så det er ikke et problem.
Hjæææælp
Bwana skrev:Nu ved jeg ikke hvor du bor - men er du bosat her i København så er det indtil Cleaver i Torvehallerne og købe en luksusoksebøf - velhængt og pissemør - den skal lige vendes på panden og med mindre du er totalt id*** så bliver det en topbøf der omvende selv en tyndarmet hardcore veganer til at vende tilbage til kødgryderne.

BloodJunkie skrev:Yellow thai curry kan ikke gå galt:
http://www.grouprecipes.com/yellow-curry
Køb curry-paste færdiglavet, det er alt for meget besvær at lave det selv.

Bwana skrev:krolle skrev:Bwana skrev:Nu ved jeg ikke hvor du bor - men er du bosat her i København så er det indtil Cleaver i Torvehallerne og købe en luksusoksebøf - velhængt og pissemør - den skal lige vendes på panden og med mindre du er totalt id*** så bliver det en topbøf der omvende selv en tyndarmet hardcore veganer til at vende tilbage til kødgryderne.
Jeg er jyyyde.
Og hun synes det er "synd for de små søde køer"... Det er fandme op ad bakke det her
Men tak for foreslagene indtil videre

Bwana skrev:Rigtigt oksekød kommer ikke fra "..små søde køer"... De kommer fra kødkvæg som ikke altid er særlig søde kan du godt fortælle hende - de skal bare nakkes og steges de frække møgdyr - Men helt ærligt en super mør velhængt bøf (og ikke af den slags fra et supermarked) vinder alle pigehjerter - den kan spises med en gaffel og kan du lave en ægte bearnaise så bliver der sgu aftenhygge efter hun-dyret har smagt blod

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster