Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:Vil fraråde dig at køre maskiner - fri vægt er vejen frem.
hvor mange gange kan du træne om ugen?
- ville anbefale et fullbody program 3 gange om ugen med:
squat
dødløft
BOR
pullups
bænk
military
lateral raises
- evt. nogle calf raises.

Maskinen skrev:Vil fraråde dig at køre maskiner - fri vægt er vejen frem.
squat
dødløft
BOR
pullups
bænk
military
lateral raises

Hjælpmedtræning skrev:Maskinen skrev:Vil fraråde dig at køre maskiner - fri vægt er vejen frem.
squat
dødløft
BOR
pullups
bænk
military
lateral raises
Jeg kan træne ca. 4 gange om ugen.. Hvad ville den 4. dag så blive brugt til?

sila0079 skrev:Jeg er egentlig enig i at Full-Body er den bedste måde at starte på.. Og han skal jo lære at køre med løse vægte før eller siden, så hvorfor ikke bare starte med det med det samme.. Det handler bare om IKKE at presse dig selv til at starte med - sørg for at du har styr på teknikken i samtlige øvelser, før du begynder at smide noget vægt på - det tager sgu ikke ret lang tid.. Find ud af hvad de forskellige øvelser er via google, youtube og øvelseskartoteket, og så bare spørg tilfældige buff guys i dit gym - folk vil hellere end gerne hjælpe med at kritisere din teknik konstruktivt..

mikkel_baech skrev:sila0079 skrev:Jeg er egentlig enig i at Full-Body er den bedste måde at starte på.. Og han skal jo lære at køre med løse vægte før eller siden, så hvorfor ikke bare starte med det med det samme.. Det handler bare om IKKE at presse dig selv til at starte med - sørg for at du har styr på teknikken i samtlige øvelser, før du begynder at smide noget vægt på - det tager sgu ikke ret lang tid.. Find ud af hvad de forskellige øvelser er via google, youtube og øvelseskartoteket, og så bare spørg tilfældige buff guys i dit gym - folk vil hellere end gerne hjælpe med at kritisere din teknik konstruktivt..
Så du mener heller ikke at mobilitet i lænd og hofte betyder noget under udførsel af squat og dødløft?
hvis du svarer ja, hvordan kan du så forsvare at sætte en nybegynder til at squatte og dødløfte uden at vide om han ved at følge dine råd får skader?

Hjælpmedtræning skrev:Ja man kan selvfølgelig altid spørge i centeret..
Er der nogen der yder / kender et sted, hvor en træner (som ikke er fra centeret, da de sætter en til at lave 10 maskiner og så er det det), kan vise en nogle gode øvelser og give et godt træningsprogram?
Tror det er den bedste måde at starte på, hvis en der virkelig har forstand på det kan vise det og lave det med mig de første 1-2 gange, så jeg også har styr på teknikken og er sikker på jeg får et godt træningsprogram, jeg kan køre de første 3-4 måneder eller hvor lang tid der anbefales.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster