Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1235
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1232

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp mig igang

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle brugere :-)
Jeg er en Dreng på snart 17 år :D Jeg går og har fået mig den ide at jeg vil til og træne meget. :D
Har vi nogen med nogle gode råd til hvordan jeg får størst muskler hurtigst muligt?
Og en Rigtig syg 6-pack... :-) Nogen der kunne hjælpe med et trænings program til det? og muligvis en kost plan? :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan ikke få store muskler hurtigt medmindre du krudter den (lad vær med det).. gå ned i dit center og bed dem lave et træningsprogram til dig, samt spørg dem hvad du skal spise. I ret mange centre er gratis råd og vejledning inkluderet.
Derudover vil jeg opfordre dig til at læse lidt på lektien selv. Du skal regne med selv at bruge tid og kræfter på det, ellers vil du det ikke nok.
Brugeravatar

Træner her: Sønderborg City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Vis logbog

Hvis du er virkelig interesseret læser du en masse artikler og forumemner herinde fra siden. Derudover skal du indse at en syg 6-pack ikke er det mål du kommer til at have efter et par år med seriøs træning, så kom hellere i gang med at træne hele kroppen fra start af.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kostplan: Vis kostplan

Velkommen til BB.DK :)

Et godt sted at starte kunne være at læse denne her:
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

mic skrev:Velkommen til BB.DK :)

Et godt sted at starte kunne være at læse denne her:
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Okay tak for linket vil læse det med omhu :-)

s0enice skrev:Hvis du er virkelig interesseret læser du en masse artikler og forumemner herinde fra siden. Derudover skal du indse at en syg 6-pack ikke er det mål du kommer til at have efter et par år med seriøs træning, så kom hellere i gang med at træne hele kroppen fra start af.

Så du mener ikke man kan træne en vild mave op på 3 mdr? :-)
hvis træningen er god og kosten er fin?

Hans pointe er ikke om det er muligt at få en flot 6pack på 3 mdr eller ej .
Når du først kommer igang ændrer dit syn sig på hvad der er vigtigt mht træning .

Hvor meget tid har du til rådighed?

Geografisk sted: Sundby, København

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 150.00

En syg 6pack kan også forekomme ved at have en lav fedt %. Mange af dem du ser, er nok flade som et bræt, og så har de 6pack, og det er fordi de intet spiser, og har intet at gøre med træning.

Bodybuilding er træning at kroppen, og motivationen til at træne blot ved at have en "syg 6pack", er i mit hovede underligt..
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00

Borring88 skrev:Du kan ikke få store muskler hurtigt medmindre du krudter den (lad vær med det).. gå ned i dit center og bed dem lave et træningsprogram til dig, samt spørg dem hvad du skal spise. I ret mange centre er gratis råd og vejledning inkluderet.
Derudover vil jeg opfordre dig til at læse lidt på lektien selv. Du skal regne med selv at bruge tid og kræfter på det, ellers vil du det ikke nok.

Jeg tror at OP skal træne i en kæde ala FW, og der er det ikke altid det bedste program/råd man får stukket i hånden. Læs artikler herinde fra, se et par programmer igennem, og alt efter hvad man er til, så vælger man, og så går man igang.

Og der skal ikke kun læses om træningsprogrammer, kost des lige er lige så stor en faktor.

Så start med at læse en masse artikler, se videoer, og så er du meget bedre stillet til din syge 6pack.

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

SPH GYM

Styrkeliste

Modi skrev:Hans pointe er ikke om det er muligt at få en flot 6pack på 3 mdr eller ej .
Når du først kommer igang ændrer dit syn sig på hvad der er vigtigt mht træning .

Hvor meget tid har du til rådighed?

har rimelig meget tid til rådighed :D
i hvertfald 5-6 gange om ugen :D

thaden skrev:En syg 6pack kan også forekomme ved at have en lav fedt %. Mange af dem du ser, er nok flade som et bræt, og så har de 6pack, og det er fordi de intet spiser, og har intet at gøre med træning.

Bodybuilding er træning at kroppen, og motivationen til at træne blot ved at have en "syg 6pack", er i mit hovede underligt..

Jeg spiser godt og tager mavebøjninger hver aften og morgen... og har en ""4pack"" Så tænker lidt hvor meget mere træning det tager får og få de sidste? og om man skal igang med andet end mavebøjninger?

JoachimRavn skrev:
thaden skrev:En syg 6pack kan også forekomme ved at have en lav fedt %. Mange af dem du ser, er nok flade som et bræt, og så har de 6pack, og det er fordi de intet spiser, og har intet at gøre med træning.

Jeg spiser godt og tager mavebøjninger hver aften og morgen... og har en ""4pack"" Så tænker lidt hvor meget mere træning det tager får og få de sidste? og om man skal igang med andet end mavebøjninger?

Bare spis mindre end du forbruger, så får du en flot sixpack ligesom mange andre skinny unge drenge. Det har meget lidt med træning at gøre. Det hænger faktisk overhovedet ikke sammen med at have energi nok til at træne resten af kroppen. Det er garanteret de 2 nederste der ikke er synlige right? det er bare et fedtlag der skjuler dem..

abs are made in the kitchen
Sidst rettet af krolle 21. aug 2012, 21:38, rettet i alt 1 gang.

JoachimRavn skrev:

Lad være med at tage mavebøjninger hele tiden...

Træn dem tungt (med vægt på så du max kan tage 10-12 reps) 2-3 gange om ugen.
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

JoachimRavn skrev:

Mave regionen skal trænes som andre muskler, og også gerne restituere som andre muskler. Det der med at tage hver morgen og aften, drop det.. Læs om tingene, sæt dig lidt mere ind i det istedet for at forvente en mirakel kur af et program herinde, samt den hurtigste vej til 6pack. Hvis træning og få den "perfekte" krop var så let, så ville der slet ikke være nogle forums hvor folk kunne diskutere ting, fordi så gjorde man jo bare det..

Læs læs læs læs... Og som en anden fik nævnt, så er abs på en tynd dreng, det samme som store patter på en tyk pige..

SPH GYM

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum