Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:Med din vægt og et kcal indtag på 1800 ville din vægt rasle ned!!

Pind skrev:Taekwondo body skrev:Med din vægt og et kcal indtag på 1800 ville din vægt rasle ned!!
I starten ja, men på længere sigt nej. Man vil hurtigt ramme et plateau og vægttabet udeblive. Vægttab handler ikke om at sulte sig selv. Tværtimod...

Taekwondo body skrev:Pind skrev:Taekwondo body skrev:Med din vægt og et kcal indtag på 1800 ville din vægt rasle ned!!
I starten ja, men på længere sigt nej. Man vil hurtigt ramme et plateau og vægttabet udeblive. Vægttab handler ikke om at sulte sig selv. Tværtimod...
Det vi enige om, Kom bare til at tænke på min kamerat som vejer 130+ han siger også han ikke taber sig til trods for han ligger på 1200-1500 om dagen, men når man så spørg ind til det så det måske kun 3-4 dage om ugen han er på "kur" også spiser alt formeget i resten af ugen og et par sodavander som ikke lige kommer med i regnskabet
Men hvis du har tabt dig og har ligget meget lavt længe har jeg selv erfaret at tabe mig 2 kg på 14 dage ved at øge mit kcal intag,

Garik skrev:Taekwondo body skrev:Pind skrev:Taekwondo body skrev:Med din vægt og et kcal indtag på 1800 ville din vægt rasle ned!!
Det vi enige om, Kom bare til at tænke på min kamerat som vejer 130+ han siger også han ikke taber sig til trods for han ligger på 1200-1500 om dagen, men når man så spørg ind til det så det måske kun 3-4 dage om ugen han er på "kur" også spiser alt formeget i resten af ugen og et par sodavander som ikke lige kommer med i regnskabet
Men hvis du har tabt dig og har ligget meget lavt længe har jeg selv erfaret at tabe mig 2 kg på 14 dage ved at øge mit kcal intag,
Your point being?

Pind skrev:Du spiser helt afgjort for lidt.
Lidt hjælp til selvhjælp: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Kig desuden lidt rundt på forumet. Emne typen "hvordan taber jeg mig" har været oppe en del gange, så det er nemt at finde opskriften der igennem også. Det hele står dog i det jeg linkede til. Enten via tekst eller i form af videre links til artikler omkring emnet.

TonZzerDK21 skrev:Pind skrev:Du spiser helt afgjort for lidt.
Lidt hjælp til selvhjælp: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Kig desuden lidt rundt på forumet. Emne typen "hvordan taber jeg mig" har været oppe en del gange, så det er nemt at finde opskriften der igennem også. Det hele står dog i det jeg linkede til. Enten via tekst eller i form af videre links til artikler omkring emnet.
Mange tak Pind! Vil helt klart finde mit ligevægtsstofskifte.
Har så et andet spørgsmål:
Burde jeg tage kiloerne ud fra de 106kg jeg vejer nu eller de 75kg jeg ønsker, at veje? 30kg af det er jo rent fedtvæv, som reelt set ikke forbrænder energi, men kun er vægt jeg bærer rundt på.
Tænker blot, at gå fra 1200-1800kcal til 4000kcal er voldsomt, hvis ikke næsten ekstremt, selvom det er mit "normale" ligevægtstofskifte.
Svar gerne på PB, hvis det er lettere. :-)

Moose skrev:Nu ved jeg godt at man ikke bare kan spide sådan noget her og gå udfra at det er fact.
Men har du tænkt over om du ikke er lidt secret eater?

Taekwondo body skrev:Garik skrev:Taekwondo body skrev:Pind skrev:Taekwondo body skrev:Med din vægt og et kcal indtag på 1800 ville din vægt rasle ned!!
Your point being?
hvilken et af dem ?

Taekwondo body skrev:Det har du ret i. Men tænkte bare det kunne være det samme problem her:-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster