Jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd evt. fra folk som har stået i samme situation som mig.
Jeg er kørt død i mit arbejde, har haft arbejde i butiks livet i 4 år, og nu føler jeg at jeg har fået det ud af det som jeg skulle og vil egentlig rigtig gerne væk derfra. Jeg tænker meget på at læse videre da jeg kun har 9 klasse og en HG + bevis på jeg har taget 10 klasse (valgte 9 klasses eksamen da jeg ikke havde fået den tidligere pga. det var en privatskole jeg tidligere gik på) og derfor at give mig selv nogle flere muligheder. Jeg er næsten frisk på alt, det eneste der bekymrer mig er det matematiske jeg har ingen problemer med andre fag, får gode karakterer osv. Men matematik kan jeg bare ikke uanset hvor meget jeg prøver (har været igennem special hjælp osv.) men tror jeg er matematik-blind ;)
Derfor håber jeg for alt i verden der er kunne der kunne fortælle mig hvliken uddannelse måske kunne være noget for mig? i grove træk leder jeg efter noget der:
Giver mig lidt flere muligheder indenfor job samt videregående uddannelser.
Ikke lægger for meget vægt på det matematiske.
Noget der passer til en gut på 23
og ikke er en aalt for hård uddannelse jeg har ikke været på skole bænken i lang tid og vil helst ikke risikere at starte på en uddannelse jeg skal droppe ud af igen.
Jeg udlover en lille dusør på 100,- til den der kan komme med et forslag der fører til mit nye uddannelses valg inden imorgen klokken 17:00 for der tager jeg på ferie.
Håber der er noget hjælp at finde og på forhånd tak