Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Greatest skrev:Hej har trænet jævnligt og seriøst siden August, og jeg tager ikke rigtigt på, men jeg løfter godt nok mere med tiden....tager bare ikke på??? Jeg spiser meget???? Hvad skal jeg gøre? Er jeg bare ikke tolmodig nok eller hvad???+
Hjælp mig

The Greatest skrev:jeg spiser:
1) morgenmad: havregryn
2) Formidddag-skole-arbejde: Brød
3) Efter træning: tun
4) Aften: alm. mad....(varm mad)
5) Senere på aftenen: havregryn
(plus det løse)
Passer det ikke sådan rimeligt?

archie skrev:Sæt dig ind i kosten og find dit ligevægtsindtag. Så sørg for at ligge 300-500kcal over det, så skal vægten nok stige og der vil komme flere muskler på kroppen

inzaneXs skrev:archie skrev:Sæt dig ind i kosten og find dit ligevægtsindtag. Så sørg for at ligge 300-500kcal over det, så skal vægten nok stige og der vil komme flere muskler på kroppen
Der kommer nok ikke flere muskler på kroppen....men de kan da vokse

The Greatest skrev:Hmm....OK.... hvordan regner man det 300-500kcal ud? Hvis nu jeg køber noget kreatin, hjælper det så??

The Greatest skrev:slap dog lige afJeg forstår ikke hvad du mener? Ja, måske skal jeg spise mere, men vil en køb på 500 g kreatin hjælpe??? En gang til hvordan regner man den der"ligevægttilstand ud"?

The Greatest skrev:Hmm....OK.... hvordan regner man det 300-500kcal ud? Hvis nu jeg køber noget kreatin, hjælper det så??

The Greatest skrev:skal bare spise mere??? sprækker sku da så???? du behøver ikke svare hvis du har noget imod mine spørgsmål...
En der kan hjælpe mig??? (se mit første spørgsmål, og andre svar i dette indlæg.....
Siden August til for ca. lidt over en måned siden har jeg kørt et program, hvor jeg trænede 3 gange om ugen.. altså forskellige muskler de 3 gange... >>> så for ca. lidt over en måned siden, begyndte jeg på det 2 split program, som der anbefales her på hjemmesiden....Kører programmet hver anden dag.... Jeg spiser også rimeligt, men kan ikke se der sker noget...jeg løfter godt nok mere som tiden kommer...Men tager ikke rigtigt på????
Hjælp

archie skrev:The Greatest skrev:skal bare spise mere??? sprækker sku da så???? du behøver ikke svare hvis du har noget imod mine spørgsmål...
En der kan hjælpe mig??? (se mit første spørgsmål, og andre svar i dette indlæg.....
Siden August til for ca. lidt over en måned siden har jeg kørt et program, hvor jeg trænede 3 gange om ugen.. altså forskellige muskler de 3 gange... >>> så for ca. lidt over en måned siden, begyndte jeg på det 2 split program, som der anbefales her på hjemmesiden....Kører programmet hver anden dag.... Jeg spiser også rimeligt, men kan ikke se der sker noget...jeg løfter godt nok mere som tiden kommer...Men tager ikke rigtigt på????
Hjælp
Du spørger om hvad du kan gøre for at tage på .. Svaret er simpelt, spis mere. Det er blevet sagt op til flere gange, hvad er det ellers du vil vide?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster