Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1429
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1426

Følg bodybuilding.dk på

HJÆLP!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Blæseren i min computer har larmet lidt de sidste par uger, og så har jeg givet den et lille dask, hvorefter den stopper, men idag ville den ikke rigtig stoppe og den fik lidt mere end et dask og nu vil touchpaden ikke reagere på 'tryk' - jeg har terminsprøver i næste uge, så jeg er selvsagt lidt på røven! Er løsningen, at jeg sætter en mus til og så sender den til reparation efter prøverne, eller er der noget, jeg selv kan gøre, for at redde den?
But it ain’t about how hard you hit - it’s about how hard you can get hit and keep moving forward
Brugeravatar

Reputation point: 40

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du er helt sikker på, at du ikke bare har slået mousepadden fra?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Lyder umiddelbart som om, at din blæser trænger til en gang rengøring. For meget støv mellem bladene får den på overarbejde = blive varmere = larme.

Hvor længe har du haft din pc?
Prøverne er jo vigtige, så hvis det kan fungere med en tilkoblet mus så brug den løsning indtil de er overstået. Tvivler på den har brug for at blive sendt til reparation...

Det kræver ikke den store tekniske kunnen at skrue bagsiden af bærbaren af, men hvis du er bange for at pille ved noget du ikke har forstand på, så lad være. Der er dog simple guides på Youtube osv, mon ikke du kender nogle søde fyre der ellers kan hjælpe?
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Reputation point: 45

Du kunne også bare købe komprimeret luft på dåse :) Det næsten ligeså godt, som at skille computeren ad.

Bruger selv Dust Off trykluft fra Thansen :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Almond skrev:Du er helt sikker på, at du ikke bare har slået mousepadden fra?

Umiddelbart ja, da den reagerer på bevægelse, men bare ikke tryk?

FNG skrev:Lyder umiddelbart som om, at din blæser trænger til en gang rengøring. For meget støv mellem bladene får den på overarbejde = blive varmere = larme.

Hvor længe har du haft din pc?
Prøverne er jo vigtige, så hvis det kan fungere med en tilkoblet mus så brug den løsning indtil de er overstået. Tvivler på den har brug for at blive sendt til reparation...

Det kræver ikke den store tekniske kunnen at skrue bagsiden af bærbaren af, men hvis du er bange for at pille ved noget du ikke har forstand på, så lad være. Der er dog simple guides på Youtube osv, mon ikke du kender nogle søde fyre der ellers kan hjælpe?

Jeg har haft den i to år - når den larmer, så lyder det som om, at den støder på noget, men er højest sandsynlig fordi den godt kunne klare at blive renset. Hvis jeg får af vide trin for trin hvad jeg skal, så kan jeg sagtens.
Men videoer kan vel ikke fortælle mig, hvordan jeg skal rette min touchpad, for at den vil virke igen? Rengøringen burde ikke være noget problem.
But it ain’t about how hard you hit - it’s about how hard you can get hit and keep moving forward
Brugeravatar

Reputation point: 40

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Tilbage til Off topic

Brugere online