Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fyforenskefuld skrev:drop jeres hjemmelavede lorte programmer og kør et program som back to basics i stedet.

Hansen1402 skrev:Dine skuldere får ikke meget hvile med 3 Press dage i træk.
Lidt omrokering eller pause ind mellem dagene kunne hjælpe

Chuckm8 skrev:Hansen1402 skrev:Dine skuldere får ikke meget hvile med 3 Press dage i træk.
Det tror jeg du har ret i. Men tager jeg helt fejl hvis den eneste pressøvelse jeg har på dag 3 er dips?

TheCzech skrev:Chuckm8 skrev:Hansen1402 skrev:Dine skuldere får ikke meget hvile med 3 Press dage i træk.
Det tror jeg du har ret i. Men tager jeg helt fejl hvis den eneste pressøvelse jeg har på dag 3 er dips?
Det er vel også en ret væsentlig presseøvelse.
Derudover har du højere volumen til biceps, end du har til forlås, baglær og baller TILSAMMEN.
Jeg ville skære lidt ned på alle de små isolationsøvelser du har på alle dage og køre noget mere volumen i basisøvelserne, og få en bedre fordeling mellem underkrop og overkrop samt forside og bagside.

Jeg har delt biceps og triceps op så jeg har de 3 tunge løft delt op på 3 dage (squat, dødløft og bænk) Jeg ved ikke om dette er optimalt?
Når jeg fx. kører ryg og triceps skal jeg så starte med noget bestemt, jeg har hørt at man skal starte med store muskelgrupper? er dette rigtigt? og kan jeg køre skiftevis en ryg og en triceps øvelse efter hinanden?
Er det mærkeligt eller uhensigtsmæssigt at jeg søger styrke i ryg og ben og hypertrofi i overkrop?

Randy skrev:Hvis du ønsker hypertrofi og noget fremgang i styrke, hva så med at tage et kig på 5-10-15 programmet (også 3 split)

Chuckm8 skrev:fyforenskefuld skrev:drop jeres hjemmelavede lorte programmer og kør et program som back to basics i stedet.
Jeg giver desværre intet for kritik uden begrundelse, så hvis du vil uddybe og forklare din holdning vil jeg meget gerne høre den. Jeg har dog nærmest alle back to basics øvelser med i mit 3-split, hvilket ikke er et tilfælde.

Chuckm8 skrev:fyforenskefuld skrev:drop jeres hjemmelavede lorte programmer og kør et program som back to basics i stedet.
Jeg giver desværre intet for kritik uden begrundelse, så hvis du vil uddybe og forklare din holdning vil jeg meget gerne høre den. Jeg har dog nærmest alle back to basics øvelser med i mit 3-split, hvilket ikke er et tilfælde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster