Sad og så et afsnit af Scrubs, hvor der var et lille brudstykke af en sang. Har prøvet på alle de måder jeg kan tænke mig til, at finde den. Det har dog vist sig at være ret svært, da der ikke er meget at gå efter. Jeg håber derfor der er en der kan genkende brudstykket og fortælle mig titlen på sangen, gerne med et bandnavn også Det kan selvfølgelig godt være at det er noget der udelukkende er produceret til Scrubs serien, men er ret sikker på jeg kender sangen fra et andet sted. Det er sangen fra 0:36-0:42
Hvis andre også har svært ved at finde en sang, så brug gerne dette emne til få hjælp
Tak for forslagene, men som jeg skrev har jeg prøvet de måder jeg kunne komme på for at finde den. Her i blandt tjekke om sangen skulle være listet som musik til afsnittet, prøvet programmer, hvor man skulle tappe melodien på keyboardet eller nynne den, samt tjekket kommentarene på youtube klippet.
Endte med at finde sangen, da den også var med i et andet Scrubs afsnit. Fandt afsnittet på youtube, hvor der var en der havde skrevet det i kommentarene. Det er et cover af denne sang, som kun er brugt i Scrubs:
Meget fedt endeligt at finde den, men lidt skuffet, da den lød bedre i cover versionen