Først vil jeg lige fortælle kort om mig selv.
Jeg er en dreng på 17 somre, som snart har trænet i godt og vel ét år. Jeg er 177 cm lav (
) og vejer 67 kilo. I løbet af det forgange år, har jeg bl.a. opnået at gå fra 37,5 i bænk, til 65 kilo. Vi snakker her 4*6 gentagelser. Jeg har samtidig fået bygget en masse muskelmasse på, og jeg vejede under de 50 kilo før jeg startede. Jeg har opnået en masse forskellige fremskridt, og det er også dét jeg gerne vil fortsætte med selvom, at det selvfølgelig tager længere tid nu.. Til sidst skal det lige nævnes, at mine max i de tre store basisøvelser er henholdsvis; squat = 105, dødløft = 105 og bænk = ca. 75-80.Dét som jeg gerne vil have hjælp til, og som jeg virkelig håber, at I vil/kan hjælpe med er at lave mit eget program. Jeg ved godt, at jeg kun lige har trænet i ca. ét år, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve et ''homemade'' program af og se, hvilke følger det bærer med sig. Jeg ved godt, at de fleste herinde nu vil sige, at det skal jeg lade være med at prøve, og bare fokusere på ''B2B'' eller ''Stronglift'' programmerne, men det er ikke dét jeg har lyst til. Lige nu kører jeg et program jeg fandt på nettet, for nogle måneder siden, og det har især haft en positiv udvikling på min styrke, men også på at få bygget min muskelmasse endnu mere op.
Så hvis I herinde, skulle komme med nogle forslag, eller konstruktiv kritik til, hvordan jeg får bygget mit EGET program op med de øvelser JEG gerne vil bruge, hvad skal jeg så gøre? Nu tænker jeg både på, hvordan frekvensen vil være bedst at køre osv.
Jeg er åben overfor alt, men hvis det eneste du/I har at sige er, at jeg skal droppe det, og så fokusere på ovennævnte programmer, så bedes I venligst lade være med at kommentere, da jeg egentlig ikke gider at bruge min tid på at læse og kommentere det.
P.S. I behøver heller ikke at henvise til ''newbies-helpfilen'', da jeg allerede har læst den, og mange andre på nettet.
Håber I, herinde, kan hjælpe mig lidt!

er det meget vigtigt at det er hjemmelavet, eller er det fordi du vil noget andet end B2B eller Stronglifts?