Hej med jer!
Lidt om min historie:
Jeg er 24 år
Mand
Vejer pt 78 kg
Højde er 178
For ca tre år siden var jeg 30 kg tungere, dette var et resultat af alt for mange øl og dårlig kost. Jeg besluttede mig for at gøre noget ved det og tabte mig. Dette gjorde jeg ved at lave min livsstil om tænke på kost og motionere hver dag.
Mit problem:
Nu er jeg nået til et punkt hvor jeg gerne vil opnå en tilfredshed med mig selv. Lige nu mener jeg at der stadig er for meget på manven og på siderne.
Min kost består af at spise rigtigt:
6 måltider om dagen!
I alt indtager jeg ca 2000 cal om dagen
100 gram protein
150 Gram Carbs
73 Gram fedt
Det er sådan ca, jeg har et program som regner ud hvad jeg får at de forskellige ting om dagen.
Min træning:
Man: Cardio (løb) mellem 6 - 10 km
Tirs: Body, Biceps, bryst og mave
Ons: Cardio interval løb
Tors: Ryg, skulder og mave
Fre: Cardio (løb) mellem 6-10 km
Søn: ben,triceps og mave
Det skal nævnes at dette kun er i vinter og sommer perioderne, da jeg spiller fodbold. Når jeg gør det så skiftes Man og Fre ud med bold træning. Og kamp i weekenden. Iøvrigt cykler jeg i skole/arbejde hverdag. Dette er ca 10 km.
Jeg mener selv at dette ser yderst fornuftigt ud og at jeg burde opnå en markeret krop.
Problemet er bare at jeg ikke mener jeg opnår nogle markante resultater, jeg har stadig den lille "delle" på nederste del af maven og "håndtagene" er der endnu!
Min vægt ligger svingenede på 77-78 kg?
Jeg har erhvervet mig en fedt måler tang:
http://shop.(link slettet)/index.php?main_pa ... cts_id=491 men jeg mener ikke den virker optimalt!
Mit mål er som nævnt "håndtag" og "mave-delle" væk og opnå en bedre form. Jeg vil ikke opnå en kæmpe pumpet krop, udelukkende en markeret og sund krop!
Jeg har kørt dette i ca 4 mdr?
Hvad gør jeg forkert? Er det forkert mængde kost? For meget eller for lidt træning?
Kom meget gerne med nogle råd, da dette går mig på!
PS. Jeg er selvf en ung gut, så jeg kan da godt lide en pils i weekenderne, men dette er reduceret markant, fordi det smadre min træning, og da jeg benytter dette program der regner mit indtag ud så, kan jeg følge om jeg får for meget eller for lidt af diverse kost.
P.F.T.