Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1139
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til kost

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej, jeg er en dreng på 17, som er begyndt med at styrketræne/tabe mig siden sommerferien. Det skal siges at jeg har tabt mig 9kilo og blevet mere fysisk stærk ved træne og cutte ned på de kalorier... men kan ikke rigtigt komme videre med at cutte fedtet sidder bare der lige meget hvad...Ville bare vide om der var nogen som kunne give et par' gode råd.

Vil godt tabe mig 10kg mere, så jeg er på de 70kg...

Lidt info:
Alder: 17
Højde: 176
Vægt: 80Kg

Min træning ser således ud:

Mandag: Ben,triceps,Chest
Tirsdag: Skulder, Biceps, Ryg.
Onsdag: Fri
Torsdag: Ben, triceps, chest
Fredag: Skulder, biceps, Ryg
Lørdag: Fri
Søndag: Fri
plus træner mave en gang om ugen..
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

bump
Brugeravatar

Styrkeliste

80kg er da lige perfekt med højde og alder??

hvad er din fedt% ?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (9)

23,5%
Brugeravatar

Styrkeliste

læs artiklen "cut til sommmer"

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:læs artiklen "cut til sommmer"

kan du komme med et link til det?
Brugeravatar

Styrkeliste

Du skal selv have æren af at klikke på artikkel knappen oppe i toppen i den sorte linje. Og så vælge kategori :P

Går det helt galt vil væde på du kan finde den med google

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:Du skal selv have æren af at klikke på artikkel knappen oppe i toppen i den sorte linje. Og så vælge kategori :P

Går det helt galt vil væde på du kan finde den med google

google hjælp vist.. men er den der aktivitet tabel rigtig? for mit kalorie indtag har ikke været over de 2000 de sidste 5-6 måneder.. og jeg plejer at gå ca. en time dagligt med høj hastighed udover mit vægttræning.
Brugeravatar

Styrkeliste

bump
Brugeravatar

Styrkeliste

Du glemmer at skrive om din fedt % har forandret sig siden du startede. Hvis den er blevet mindre men pludselig er stoppet kan det evt. være at:

1. Du regner forkert, når du tæller kalorier

2. Din kostsammensætning er forkert (groft sagt: du skal have færre tomme kulhydrater og måske mere protein)

Mit gæt er en kombi af de to. Ellers skal du bare blive ved og vente og se om ikke der sker noget.

Jeg har selv gode erfaringer med http://www.madlog.dk til at styre kosten og mængden af motion. Det koster ca. en 50'er om måneden at bruge, men det er ret nemt og det er motiverende når man konstant kan se statistikken.

3. På dit træningsprogram kan jeg heller ikke se noget cardiotræning. Det er altså en rigtigt god idé når du skal forbrænde fedt. Brug evt. de dage hvor du ikke vægttræner til at tage en løbetur eller cykle en tur. Jeg foretrækker selv at tage en times tid på crosstraineren der hvor jeg træner fordi jeg får brugt hele kroppen men undgår de stød og belastninger som man får ved løb - og så kan jeg læse/se film på iPod'en imens fedtet rasler af :-)
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Mortron21 skrev:Du glemmer at skrive om din fedt % har forandret sig siden du startede. Hvis den er blevet mindre men pludselig er stoppet kan det evt. være at:

2. Din kostsammensætning er forkert (groft sagt: du skal have færre tomme kulhydrater og måske mere protein)

Mit gæt er en kombi af de to. Ellers skal du bare blive ved og vente og se om ikke der sker noget.

Jeg har selv gode erfaringer med http://www.madlog.dk til at styre kosten og mængden af motion. Det koster ca. en 50'er om måneden at bruge, men det er ret nemt og det er motiverende når man konstant kan se statistikken.

3. På dit træningsprogram kan jeg heller ikke se noget cardiotræning. Det er altså en rigtigt god idé når du skal forbrænde fedt. Brug evt. de dage hvor du ikke vægttræner til at tage en løbetur eller cykle en tur. Jeg foretrækker selv at tage en times tid på crosstraineren der hvor jeg træner fordi jeg får brugt hele kroppen men undgår de stød og belastninger som man får ved løb - og så kan jeg læse/se film på iPod'en imens fedtet rasler af :-)

Altså har ikke rørt de tomme kulhydrater siden sommer.. min kost er mest af Proteinrigt mad(kyllingebryst, kalkun, steaks)& grøntsager, + hvide ris og fuldkorns brød udover det spiser jeg 2frugter hver uge. løber næsten altid 10-20min efter mit vægttrænings program.

mit fedt procent er droppet fra 31% til 23,5%>>.
Brugeravatar

Styrkeliste

Gnomep skrev:
Mortron21 skrev:Du glemmer at skrive om din fedt % har forandret sig siden du startede. Hvis den er blevet mindre men pludselig er stoppet kan det evt. være at:

Altså har ikke rørt de tomme kulhydrater siden sommer.. min kost er mest af Proteinrigt mad(kyllingebryst, kalkun, steaks)& grøntsager, + hvide ris og fuldkorns brød udover det spiser jeg 2frugter hver uge. løber næsten altid 10-20min efter mit vægttrænings program.

mit fedt procent er droppet fra 31% til 23,5%>>.

Jamen fint. Så ved vi at det sandsynligvis ikke er kosten der er problemet. Men det er helt normalt at fedtet bliver sværere og sværere at komme af med fordi kroppen gerne vil holde på sine sidste depoter. Bare bliv ved og vær tålmodig. Men som sagt; få noget mere cardio ind i dit program - 10-20 min. var for lidt for mig i hvert fald. Iøvrigt ville jeg adskille det helt fra vægttræningen så dine muskler får lov til at restituere i stedet.
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster