Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

smartazz skrev:Tak champ ;)

smartazz skrev:og så lige en sidste ting ! er det ikke rimeligt vigtigt at jeg også får en protein shake inden træning også ? -selvfølgelig er den efter træning vigst ved jeg men har læst / hørt noget om det også er vigtigt med en inden ? men så bliver det jo bare endnu flere proteiner.

anders078 skrev:No offence, men det ville da være en fuldstændig idiotisk ting ikke at tælle sine shakes med i kostplanen!
Shakesne er jo også protein, kulhydrat, fedt og kalorier lige som "almindelig" mad.

Detorian skrev:anders078 skrev:No offence, men det ville da være en fuldstændig idiotisk ting ikke at tælle sine shakes med i kostplanen!
Shakesne er jo også protein, kulhydrat, fedt og kalorier lige som "almindelig" mad.
jeg kan bare bedre li' det på den måde, jeg har en kostplan der viser hvor meget jeg får uden shakes, og en med shakes, altså dvs. jeg drikker selvfølgelig mine shakes, men jeg er bare mere for at mit kcal. overskud skal bestå af fast føde, kan du følge mig?

J-S-O skrev:Detorian skrev:anders078 skrev:No offence, men det ville da være en fuldstændig idiotisk ting ikke at tælle sine shakes med i kostplanen!
jeg kan bare bedre li' det på den måde, jeg har en kostplan der viser hvor meget jeg får uden shakes, og en med shakes, altså dvs. jeg drikker selvfølgelig mine shakes, men jeg er bare mere for at mit kcal. overskud skal bestå af fast føde, kan du følge mig?
Jeg ved godt hvad du mener, men jeg synes bare ikke der er nogen logik i det? Et kcaloverskud får man hvad enten energien stammer fra shakes eller almindelig føde. Kostplanen bør indeholder alle energiholdige produkter, hvad enten vi taler om kylling filet, shakes eller en sød lille edderkop...

smartazz skrev:okay klasse
tænkte på, i weekenderne når jeg er til fest og fare rundt osv. osv. Hvad gør jeg der med hensyn til kost ? der får jeg jo aldrig nogensinde tid til at spise 6 gange på en dag og slet ik den kost som min kostplan ellers indeholdte ? (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster