Ja nu er den da kørt helt af sporet.
Jeg har aldrig påstået at man skal leve af bønner og avocado, men derimod en sund kost og ikke fylde sig med alverdens pasta, ris, hvedebrød mv. som ødelægger optagelsen.
Jeg har heller aldrig påstået at man skal leve uden kød, men at tro og ligeledes forklare andre at man skal indtage bøffer på 300gr for at blive stor og stærk er dælme da en gang vås af dimensioner.
Jeg har heller aldrig påstået at proteintilskud skal droppes, tværtimod...
Jeg synes absolut ikke man skal udvikle en fobi overfor kød, tværtimod da... kød skal der til, men i moderate mængder og så skal kødet være af en god kvalitet og ikke bare det mystery meat man kan købe som fars i supermarkedet eller de bøffer som er udskåret af et forpint dyr som er pumpet med vækstfremmer, ej heller det kød hvor forholdet imellem omega 3 og omega 6 er byttet om! Det er ufatteligt vigtigt at kende lidt til den slags og ikke bare tro, at når der står protein så "æder vi det sku bare"
Udover oksekød, så købes der jo også kyllingkød, hvem køber da neutralmarineret her? føjda... næh, vælg dine råvarer med omhu, så giver de dig langt mere tilbage.
At tro pasta er godt for andet end dårlig tarm og nedsat optagelse af andre næringsstoffer er da en vildfarelse der vil frem.
Fiberforskrækket? WOOT

Jeg har da ikke bestilt andet end at snakke for fiberholdige grøntsager, frugter mv.
Pasta indeholder absolut intet fiber, absolut intet kroppen kan anvende til noget når man træner hårdt. Bevares.. du kan da overleve på pasta og andet junkfood, men at blande det ind i sin træning er sku regulær uvidenhed.
Nåja.. og jeg ved jo godt at jeg fuldstændigt rykker rundt på jeres gængse opfattelse af hvad kost er, det beklager jeg, men stil jeg selv spørgsmålet om hvorfor så mange træner og træner uden at opnå en dadel? Det hele ligger i kosten

men man bliver altså ikke stor og stærk af pasta og proteinpulver.