Jeg sidder og laver noget eksamen til mit studie, som er Sopu og til august er det PAU (pædagog assistent uddannelse)
Jeg har valgt at skrive noget om grov og fin motorik fordi den knægt der er i min case hans motorik ikke er alderssvarende.
Jeg har valgt at lave en indendørs fodboldbane som mit kreative produkt, og har valgt den indendørs fordi så kan det også bruges som gymnastiksal.. Men det der ligger bag det hele er jeg skal dokumenter for mine valg, og vise hvilke øvelser der vil hjælpe denne knægt så han for bedre motorik, der vil jeg evt sige noget om han kunne spille noget fodbold med sine venner, og joga i salen for at støtte hans fin motorik men grov motorik der vil jeg sige han evt skulle spille bold, og evt træne noget squat, dødløft og bænkpres mest fordi det er basis øvelser og derfor må det også de 3 ting der kan hjælpe til basis grov motorik.. hvis man ser på babyer så når de skal rejse sig står de også i en fin stilling til squat..
Men ville sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig evt komme med bedre idéer eller noget andet, er åben for alt
Det ville være kanon