Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1256
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1254

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til min eksamen

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa alle sammen :)

Jeg sidder og laver noget eksamen til mit studie, som er Sopu og til august er det PAU (pædagog assistent uddannelse)

Jeg har valgt at skrive noget om grov og fin motorik fordi den knægt der er i min case hans motorik ikke er alderssvarende.
Jeg har valgt at lave en indendørs fodboldbane som mit kreative produkt, og har valgt den indendørs fordi så kan det også bruges som gymnastiksal.. Men det der ligger bag det hele er jeg skal dokumenter for mine valg, og vise hvilke øvelser der vil hjælpe denne knægt så han for bedre motorik, der vil jeg evt sige noget om han kunne spille noget fodbold med sine venner, og joga i salen for at støtte hans fin motorik men grov motorik der vil jeg sige han evt skulle spille bold, og evt træne noget squat, dødløft og bænkpres mest fordi det er basis øvelser og derfor må det også de 3 ting der kan hjælpe til basis grov motorik.. hvis man ser på babyer så når de skal rejse sig står de også i en fin stilling til squat..

Men ville sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig evt komme med bedre idéer eller noget andet, er åben for alt :)
Det ville være kanon :)
Champions Train Losers Complain
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Virkelig ikk nogen der bare kan hjælpe lidt? :-/
Brugeravatar

Styrkeliste

Logbog: Ingen logbog

Hvilke teorier tager du udgangspunkt i ?
Og hvis du skal have lidt hjælp burde du uddybe din case lidt mere. Det er ret svært at skrive noget, da vi ikke ved hvilken alder drengen er samt hvilke motoriske problemer han har(udover at de ikke er alderstilsvarende? hvad betyder det?)
Jeg forstår heller ikke helt dette:
"dokumenter for mine valg, og vise hvilke øvelser der vil hjælpe denne knægt så han for bedre motorik, der vil jeg evt sige noget om han kunne spille noget fodbold med sine venner, og joga i salen for at støtte hans fin motorik"

Du har vel lavet en analyse af drengen i din opgave, og ud fra den valgt nogle specifikke øvelser der er målrettet til at afhjælpe hans problem, i henhold til dine teorier?
Hvis ikke og du bare har tænkt dig at sige du synes han skal spille fodbold og lave yoga for at forbedre drengens motorik, lyder det ærlig talt til at du ikke har lavet din opgave, eller ikke har lavet den godt nok?
Ahh jeg havde overset den ikke er færdig skrevet. lav din analyse, og brug dine teorier om motorik til at argumenter for valg og relevans af øvelser

Reputation point: 40

Logbog: Vis logbog

Ja okay. det er en case hvor man læser en dagbog om en dame ved navn lotte. hun har mistet sine forældre i en trafikulykke.. Sønnen Tobias på 5 som går i børnehave og er rimelig påvirket. Han er en følsom dreng med børneeksem og mange sygedage og har problemer med motorikken.
Han får hjælp af Jonas som er pædagog assistent som har lavet noget motorisk træning.. her vil jeg så godt komme ind på hvad Jonas han har gjort så det hjælper og vise nogle øvelser..

Jeg ved ikk om jeg er helt gal på den.. Men er ikk så god i skolen og prøver dog at gøre mit bedste så lad være og forvente at jeg er den bedste til det her..

EDIT : Vi skal vælge 3 teorier og jeg har taget
Livsstil.
Behovspyramiden
Grov og finmotorik

tak fordi du vil hjælpe mig..
Brugeravatar

Styrkeliste