Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1073
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1070

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til min fede mave

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Er begyndt at træne seriøst op til sommeren og det går stille og roligt, men har et problem. Har lidt af en mave som jeg gerne vil have væk samtidig med at jeg opbygger muskler hvordan gør man dette bedst. Altså brænder maven væk tror ca. der en en 8 kilo for meget
og samtidig får større muskler. Kan i give mig nogle bud skal man løbe eller er dette ikke godt for muskel opbygningen eller lave mange mavebøjninger osv eller spise noget bestemt er lidt i tvivl og har brug for en hjælpende hånd

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Og forresten næsten det hele sider på maven

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Lav dig en kostplan der ligger 5-700 kcal under dit ligevægtsindtag. Sørg for ca 2.5 g protein pr. kg kropsvægt, og ellers en fordeling der ca. hedder protein 50 %, kulhydrat 20 %, fedt 30 %. Så vidt muligt helst komplekse kulhydrater og sunde fedtsyrer. Suppler evt. med lidt cardio, når du har overskud eller lyst.

Du kan som sådan ikke opbygge muskel og forbrænde fedt på samme tid, og du kan heller ikke punktforbrænde fedtet på maven.

Når du har smidt X antal kg fedt laver du ny kostplan, der nu er ca. 300 kcal over dit nye ligevægtsindtag, og begynder at opbygge muskelmasse.
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

Som Gosser sagde, så kan du ikke punktfrobrænde fedt.
Men det kan hjælpe en del at lave Twists hver morgen og hver aften. http://www.bodybuilding.com/exercises/d ... bell-twist

Hvis du laver 150stk pr side morgen og aften, i en måned, så skulle huden på maven gerne stramme op, og det vi se ud som om du har tabt noget af maven.

Det er noget til at starte med, og så må du bare blive ved med at tabe dig samtidig.

Jeg anbefaler Kris Gethin´s 12 week transformation program til dig, den virker. Han mener at man kan bygge muscler og brænde fedt samtidig, og du får madplan og træningsplan og et video til at kigge på hver dag.(koster gratis!)
Hvis du kigger på de folk der har prøvet det, så kan du se nogen rigtig gode resultater.
http://www.bodybuilding.com/fun/kris-ge ... intro.html

Det der program er perfekt for en nybegyndt, fordi han staver bogstaveligt alt ud for man, og man kan ikke andet end få gode resultater, HVIS man følger programmet!

Og mavebojninger hjælper IKKE med at tabe fedt på maven. Tværtimod kan din mave virke større, fordi hvis mavemusklerne vokser så vokser de ud af, og derfor kan maven virke større hvis der er lidt fedt ovenpå.(håber det er forståeligt, har en smule svært ved at skrive på dansk)
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog