Jeg opvarmer først med løb, kører så;
(starter altid med ben, da jeg har fået at vide at det får resten af træningen til at give mere)
Ben pres, 10x3, 200kg
Ved ikke hvad de hedder, men curls i benene, begge veje? Tager typisk 80kg her, samme omgange som ben pres
Bænk pres, 6x5, 60kg
Chest pres, 8x3, 50kg
Vertical (tror jeg den hedder, man trækker ihvertfald vægt nedad) 8x3, 80kg
Den der ligner et fodbold mål, trækker snore hen hen foran mig, fra siden af, skulle gerne træne brystet også, 12x4,12.5kg
Håndvægte, biceps, 5x5, 14kg
Løfter mig selv op til stang, ved ikke hvad det hedder heller, 5x3.
Håndvægte, sidder med ret ryg, løfter op over hovedet så de mødes, 8x3, 14kg
Håndvægt, ligger ned og løfter den ned under hovedet og tilbage op over, 6x3, 30kg
Sidder med lårene under pres, trækker stang ned til brystkasse, 8x3, 55kg
Mave og ryg, begge 10x3 80kg
Undskyld for det meget usammenhængende, men håber du forstod det meste!
Hej Tazed du behøver ikke køre med benene først i dit trænings pas, ja det giver mere, men dette er udelukkende mere til benene da du jo selvfølgelig har mere energi først på træningen.
Nogle af øvelserne du nævner er lidt svære at tyde, men hvis man prøver(vertikal, og løfter dig selv op til stang, sidder med lårene under pres og trækker stang ned) det kunne godt tyde på at du rammer den samme muskel gruppe, lattisimus dorsi og teres major, også kaldet vingerne, der giver bredde.
Måske du med fordel kunne ændre nogle af disse øvelser da de har samme funktion, selvfølgelig alt afhængig af hvilke greb og bredde på stangen du bruger.
.
Håndvægt hvor du lægger ned og løfter den under hovedet, (dumbell pullover) er måske heller ikke den bedste øvelse du har med, da den primært rammer de såkaldte vinger, og dem har du jo i forvejen rigeligt af(for mange

)
Den der ligner et fodboldsmål

, er cabel flyes og måske du skulle ændre den til dumbell eller barbell incline bænk, for at få gang i nogle tunge basis øvelser
Du mangler også øvelse (r) til læg.
Prøv at bruge noget tid og kig i øvelses biblioteket, det vil gøre det meget nemmere og bedre for dig i fremtiden at blive klog på øvelser og deres funktion.
Nå den blev lidt lang, mvh august