Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Juol skrev:StrongLifts 5x5 synes jeg virker for tyndt, men back 2 basics synes jeg ser lidt mere interessant ud.
Juol skrev:Hvordan bør jeg kombinere cardio med det?
Juol skrev:Mit mål er nok nærmere noget i retning af at mindske fedtprocent en smule og øge muskelmassen lidt.
Juol skrev:Dog kan jeg have svært ved at komme op på bare 1500 kcal og synes at en shake mætter utroligt meget, så det kan give lidt problemer med at få klemt nok mad ned.

Juol skrev:Så kan vi godt kalde mig for nybegynder, for det har sgu været lidt begrænset![]()
Dog er der sket en smule fremskridt over det seneste stykke tid.
Synes at der mangler lidt ben i b2b?

Borumpas skrev:Juol skrev:Så kan vi godt kalde mig for nybegynder, for det har sgu været lidt begrænset![]()
Det er første gang jeg nogensinde har hørt nogen, som var utilfreds med et program fordi der ikke var nok bentræning.
Med dit niveau lige nu behøver du ikke mere.

Nieb skrev:Borumpas skrev:Juol skrev:Så kan vi godt kalde mig for nybegynder, for det har sgu været lidt begrænset![]()
Det er første gang jeg nogensinde har hørt nogen, som var utilfreds med et program fordi der ikke var nok bentræning.
Med dit niveau lige nu behøver du ikke mere.
Det er en pige .. Måske derfor

BigHungry skrev:Kan du squatte din egen kropsvægt?

Juol skrev:BigHungry skrev:Kan du squatte din egen kropsvægt?
Inkl. stang, så ja![]()
Jeg synes bare generelt at mine ben kræver mere arbejde end mine arme/overkrop, så derfor synes jeg at der mangler lidt.

Juol skrev:BigHungry skrev:Kan du squatte din egen kropsvægt?
Inkl. stang, så ja![]()
Jeg synes bare generelt at mine ben kræver mere arbejde end mine arme/overkrop, så derfor synes jeg at der mangler lidt.

BigHungry skrev:Juol skrev:BigHungry skrev:Kan du squatte din egen kropsvægt?
Inkl. stang, så ja![]()
Hvad mener du med "arbejde"?
biggerisbetter skrev:Juol skrev:BigHungry skrev:Kan du squatte din egen kropsvægt?
Inkl. stang, så ja![]()
hvis vi skal kunne vurdere om dine ben lagger så smid et billede op

Juol skrev:Det kan godt være at jeg bare er lidt skeptisk fordi at jeg har været vant til at der skulle flere forskellige øvelser til.
Husk på, at der er forskel på at træne og motionere. At træne er hvor du stiller dig et mål, planlægger efter det og udfører det. At motionere er at tage i centeret hver dag og udføre øvelserne for at gøre det og få brændt noget energi af. Det er det, de fleste gør i motionscentrene, men det giver sjældent de store resultater.Juol skrev:Synes nærmest at jeg havde få før, når jeg kiggede på andres programmer.

Juol skrev:Modtaget. Jeg prøver SL 5x5 i en periode. Hvor længe bør jeg følge det?
Jeg er sgu blevet lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal prøve at gå ned i fedtprocent eller op i masse.
Måske burde jeg bare fokusere på massen i en periode og så bare bide min fedtprocent i mig og så prøve at sænke den på et andet tidspunkt.

biggerisbetter skrev:
hvis jeg var dig tog jeg et lean bulk
Pind skrev:Følg programmet 3-4 måneder som minimum før du begynder at overveje at skifte. Sørg for, at du i den periode følger den progression, som er indlagt i programmet.

Juol skrev:biggerisbetter skrev:
hvis jeg var dig tog jeg et lean bulk
Kan du anbefale nogen steder ang. lean bulk, som jeg bør kigge på?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster