Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1094
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til træningsprogram og retningslinjer til kost

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Godaften, er helt ny i dette forum, så bær over med mig:)

Jeg er 23 år og har trænet nogle måneder et par gange. Men denne gang skal den have en skalle så jeg kan blive helt klar til 1/8, Marienlyst med drengene:)!

Jeg vejer 92kg. og er 182 høj. Jeg er ryger og spiser nok lidt for usundt så håber i kan give mig lidt retningslinjer.

Jeg har noget fedt på hele kroppen, og så vidt jeg har forstået er det nemmest at beholde det og lave dem om til muskler.

Jeg hr ikke intentioner om at blive "buff" stor i det, men gerne ret markeret, både trimmet mave, bryst og arme.

Kan i komme med et forslag til hvordan jeg skal træne? Jeg træner om morgenen inden job. dette kan lade dig gøre 4 gange om ugen. Hvad skal jeg spise før/efter?

et oplæg til et træningsprogram? Ville godt træne mandag, tirsdag, torsdag og lørdag. Er det "lidt af hvert" igennem hver gang eller skal man splitte det så man skifter fra gang til gang?

Hvor meget konditionstræning er nødvendigt for mig, jeg har jo 6-8 kg. der gerne skulle tabes/laves om til muskler.

Hvad skal jeg have meget af iht. kost og hvad skal jeg helst holde mig fra? I der tricks i hvor mange måltider jeg spiser?

Jeg gir den go gas når jeg er i centeret og synes selv jeg er god til at motivere mig selv til hele tiden og give den hele armen derude.

Det var jo mange soørgsmål, håber jeg kan få nogle af dem besvaret af alle jer experter. Generelle fif/tricks/ting der er gode at vide iht. træning/kost modtages meget gerne.

Tak for jeres tid, håber i svarer på et spørgsmål eller 2.

Venlig hilsen
Simon

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Læs artiklerne på siden.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online