Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bds1 skrev:hej, jeg har fundet et program her inde, og vil bare lige høre om man kan blive stor af det?:)

bds1 skrev:hej, jeg har fundet et program her inde, og vil bare lige høre om man kan blive stor af det?:)
og om der var en anden øvelse istedet for military presses?:) centeret er ikke stort nok hehe ;)
Mandag/Torsdag: bryst/skulder/triceps
Bænkpres 3*8-12
Incline bænkpres 3*8-12
Cable crossovers 3*8-12
Military presses 3*8
Side laterals 3*8-12
Rear laterals 3*8-12
Fransk pres 3*8-12
Triceps pushdowns 3*8-12
Tirsdag/Fredag: ben/ryg/biceps
Squat 3*8-12
Leg curls 3*8-12
Dødløft 3*4
Bent rows 3*8-12
Pullups 3*8-12
Shrugs 3*8-12
Barbell curls
Preacher dumbell curls3*8-12
nogle som har nogle gode ider, til programmet?:D

Cykelmyggen Egon skrev:bds1 skrev:hej, jeg har fundet et program her inde, og vil bare lige høre om man kan blive stor af det?:)
og om der var en anden øvelse istedet for military presses?:) centeret er ikke stort nok hehe ;)
Bænkpres 3*8-12
Incline bænkpres 3*8-12
Cable crossovers 3*8-12
Military presses 3*8
Side laterals 3*8-12
Rear laterals 3*8-12
Fransk pres 3*8-12
Triceps pushdowns 3*8-12
Squat 3*8-12
Leg curls 3*8-12
Dødløft 3*4
Bent rows 3*8-12
Pullups 3*8-12
Shrugs 3*8-12
Barbell curls
det ser ganske fint ud jeg vil dog smide Rear laterals over på rygdagen, og smide leg curls ned efter dødløft en gang, milli kan du erstatte med seated shuolder press enten db eller bb, eller en varriation, så skal du nok blive stor hvis altså kosten er i orden

bds1 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:bds1 skrev:hej, jeg har fundet et program her inde, og vil bare lige høre om man kan blive stor af det?:)
Bænkpres 3*8-12
Incline bænkpres 3*8-12
Cable crossovers 3*8-12
Military presses 3*8
Side laterals 3*8-12
Rear laterals 3*8-12
Fransk pres 3*8-12
Triceps pushdowns 3*8-12
Squat 3*8-12
Leg curls 3*8-12
Dødløft 3*4
Bent rows 3*8-12
Pullups 3*8-12
Shrugs 3*8-12
Barbell curls
det ser ganske fint ud jeg vil dog smide Rear laterals over på rygdagen, og smide leg curls ned efter dødløft en gang, milli kan du erstatte med seated shuolder press enten db eller bb, eller en varriation, så skal du nok blive stor hvis altså kosten er i orden
okay, er der nogle forskel på bb og dd, altså med virkning?:)

TobiasRasmussen skrev:Rear literals er ikke nødvendig, drop cable crossovers, og put en mave øvelse ind i stedet på overkrop dagen. Pulldowns er fint, men jeg foretrækker selv curls i stedet. Hvis du ønsker det kan du evt putte dumbell flyes ind også, til bryst.
På underkrop dagen så ville jeg smide shrug ud, da bent over rows også rammer nakken, nakken bliver også belastet af squat og dødløft. Jeg ville bytte Preacher dumbell curls, ud med Hammer curls og smide calf raises ind.
Husk at du højst skal køre 4sæt pr. øvelse og 6-8 reps. 3 sæt ville også være fint. Kør 10-12 reps i calf raises da legen har svært ved at vokse, og derfor skal chokeres.
Dette er blot ændringer som jeg selv ville foretrækker.

SørenDP skrev:TobiasRasmussen skrev:Rear literals er ikke nødvendig, drop cable crossovers, og put en mave øvelse ind i stedet på overkrop dagen. Pulldowns er fint, men jeg foretrækker selv curls i stedet. Hvis du ønsker det kan du evt putte dumbell flyes ind også, til bryst.
På underkrop dagen så ville jeg smide shrug ud, da bent over rows også rammer nakken, nakken bliver også belastet af squat og dødløft. Jeg ville bytte Preacher dumbell curls, ud med Hammer curls og smide calf raises ind.
Husk at du højst skal køre 4sæt pr. øvelse og 6-8 reps. 3 sæt ville også være fint. Kør 10-12 reps i calf raises da legen har svært ved at vokse, og derfor skal chokeres.
1. Det er dumt at smide mavetræning ind på bryst/skulder/triceps-dagen, da kan bruger maven meget til at stabilisere i de store øvelser på den anden dag. Hvis der skulle mavetræning ind skulle det være på ben-dagen.
2. Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil bytte pullups (går jeg ud fra at du mener) ud med curls?
3. højest 4 sæt og 6-8 reps er noget vrøvl. Det er fint, men man skal variere, og det kan være mellem alt fra 5-15 (måske op til 20) reps hvis man sigter efter hypertrofi.

bds1 skrev:SørenDP skrev:TobiasRasmussen skrev:Rear literals er ikke nødvendig, drop cable crossovers, og put en mave øvelse ind i stedet på overkrop dagen. Pulldowns er fint, men jeg foretrækker selv curls i stedet. Hvis du ønsker det kan du evt putte dumbell flyes ind også, til bryst.
1. Det er dumt at smide mavetræning ind på bryst/skulder/triceps-dagen, da kan bruger maven meget til at stabilisere i de store øvelser på den anden dag. Hvis der skulle mavetræning ind skulle det være på ben-dagen.
2. Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil bytte pullups (går jeg ud fra at du mener) ud med curls?
3. højest 4 sæt og 6-8 reps er noget vrøvl. Det er fint, men man skal variere, og det kan være mellem alt fra 5-15 (måske op til 20) reps hvis man sigter efter hypertrofi.
hvad vil i så butte ind istedet for Cable crossovers ?:)

Cykelmyggen Egon skrev:Jeg havde faktisk ikke set den, jeg mener ikke at Cable crossovers er nødvendig, smid den væk

?)eksempel til alle de excesive-exercise-junkies der er herinde.. BASIS øvelser mine venner! 
mic skrev:Jeg poster lige det forslag jeg sendte dig:
dag 1.
-Bænkpress
-inc. DB press
-Military press eller DB press
-Latteral raise eller Rear delt raise
-Dips
dag 2:
-Dødløft
-Squat
-Pull-ups
-BOR
-DB. eller barbell curls.
-Standing eller Seated Calf Raise
-mest som (Skræk-(??)eksempel til alle de excesive-exercise-junkies der er herinde.. BASIS øvelser mine venner!

ssovic skrev:Hva med noget fransk pres eller CG Bp?

mic skrev:ssovic skrev:Hva med noget fransk pres eller CG Bp?
Så ville det blive Close grip Benchpress - men kun såfremt at dips-stativet vær knækket..
French press er en lorteøvelse som halvdelen ik' kan udføre strict alligevel..

ssovic skrev:Den gir da sygt godt når man køre den strict som man skal IMO

mic skrev:Jeg poster lige det forslag jeg sendte dig:
dag 1.
-Bænkpress
-inc. DB press
-Military press eller DB press
-Latteral raise eller Rear delt raise
-Dips
dag 2:
-Dødløft
-Squat
-Pull-ups
-BOR
-DB. eller barbell curls.
-Standing eller Seated Calf Raise
-mest som (Skræk-(??)eksempel til alle de excesive-exercise-junkies der er herinde.. BASIS øvelser mine venner!

triple skrev:Squat før DL. Man kan sgu ikke squatte med en ristet lænd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster