Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til vægttab

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB folk

Jeg var i december voksede ud af endnu et par bukser og der fik jeg nok, jeg startede 2 januar 129 kg tung med at gå på hård kur, 1200 kcal om dagen og midten af februar havde jeg smidt 15 kg lækkert men har siden hen fået fortalt at det meste af det jeg havde tabt nok var muskler :oops: så startede op med at vægt træne omkring 1 marts og tabte mig yderlige 5 kg i marts hvor jeg også startede på den kostplan som jeg har indsat.
Men her kommer mit problem, jeg har ikke tabt mig siden starten af april og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Træner 4 gange om ugen med vægte i en time til halvanden og hver morgen har jeg en tur med hunden på 9 km
Efter træning spiser jeg 3 riskiks og 1 banan de er ikke med på kostplanen men rundt regnet ligger jeg omkring 700 kcal under
Jeg er 47 år 187 cm høj og vejer i dag 109 kg

Det skal siges at jeg har taget lidt muskler på, håber virkelig på nogle gode svar da motivationen er ved at være meget lav

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har du spist efter den kostplan siden april uden at tabe dig, og afvejer du al maden?
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

Logbog: Vis logbog

Kyllingen bliver vejet, det andet ved jeg efter hånden hvor meget der skal til på øjemål

Har spist efter den siden april.

Kan godt forstå at du spørger, jeg fatter det heller ikke, har tænkt på at gå til lægen men tror nu ikke at der er noget galt

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

delasson skrev:Kyllingen bliver vejet, det andet ved jeg efter hånden hvor meget der skal til på øjemål

Kan godt forstå at du spørger, jeg fatter det heller ikke, har tænkt på at gå til lægen men tror nu ikke at der er noget galt

Jeg vil råde dig til at spise noget mere. Prøv at indtage i omegnen af 3000 kcal i en periode, og se om ikke det sætter gang i vægttabet igen.
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

Pedes92 skrev:
delasson skrev:Kyllingen bliver vejet, det andet ved jeg efter hånden hvor meget der skal til på øjemål

Jeg vil råde dig til at spise noget mere. Prøv at indtage i omegnen af 3000 kcal i en periode, og se om ikke det sætter gang i vægttabet igen.

+1 men anbefaler at øge langsomt fx med 200 kcal om ugen

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster