Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

-igor- skrev:HGH er ikke vejen med den slags, nogen vokser lidt i højden af det, men langt fra de fleste, og i din alder vokser du stadig.
Jeg var iblandt klassens laveste da jeg gik i skole, og var lidt trist over det, men jeg blev så bare ved med at vokse meget længere tid end de andre jeg kendte, så du bør give din krop tid.
Væksthormoner kan give en del sides.
Lægen gir ikke væksthormoner til en med din højde.

Huddi skrev:-igor- skrev:HGH er ikke vejen med den slags, nogen vokser lidt i højden af det, men langt fra de fleste, og i din alder vokser du stadig.
Jeg var iblandt klassens laveste da jeg gik i skole, og var lidt trist over det, men jeg blev så bare ved med at vokse meget længere tid end de andre jeg kendte, så du bør give din krop tid.
viewtopic.php?f=24&t=30708
i dette topic skriver du at du gik fra at være 185cm til at være 191cm høj.
Det var vel ikke i din pubertets alder du voksede af hormoner så det vil sige at hvis man er heldig kan man vokse sig højere af at tage hgh selvom man ikke er i puberts alderen mere ?

Starpen skrev:Huddi skrev:-igor- skrev:HGH er ikke vejen med den slags, nogen vokser lidt i højden af det, men langt fra de fleste, og i din alder vokser du stadig.
Det var vel ikke i din pubertets alder du voksede af hormoner så det vil sige at hvis man er heldig kan man vokse sig højere af at tage hgh selvom man ikke er i puberts alderen mere ?
Har du læst alle de andre ting Igor også lister? Vil du seriøst "købe" 6cm når der følger så mange andre bivirkninger med, som måske er helt andre for dig? Måske du ikke vokser i højden og bare oplever en hel masse irreversible ændringer. Your call, men tænk dig nu lige om først.

Huddi skrev:Starpen skrev:Huddi skrev:-igor- skrev:HGH er ikke vejen med den slags, nogen vokser lidt i højden af det, men langt fra de fleste, og i din alder vokser du stadig.
Har du læst alle de andre ting Igor også lister? Vil du seriøst "købe" 6cm når der følger så mange andre bivirkninger med, som måske er helt andre for dig? Måske du ikke vokser i højden og bare oplever en hel masse irreversible ændringer. Your call, men tænk dig nu lige om først.
Fint at du siger det til mig men jeg kunne aldrig finde på at tage noget så jeg kunne blive højere medmindre jeg ikke bliver højere end jeg er nu d:. Jeg har primært lavet dette indlæg for at vide om det er muligt at kunne blive højere. Jeg har ikke i tankerne om at tag noget som helst rolig fyr

Huddi skrev:-igor- skrev:HGH er ikke vejen med den slags, nogen vokser lidt i højden af det, men langt fra de fleste, og i din alder vokser du stadig.

Kardon93 skrev:Jeg har da hørt at Lionel Messi har fået "vækst-hormoner" da han kom til Barcelona, men ved dog ikke hvad der er tale om her, men det burde man kunne finde ud af.

Toretto skrev:Kardon93 skrev:Jeg har da hørt at Lionel Messi har fået "vækst-hormoner" da han kom til Barcelona, men ved dog ikke hvad der er tale om her, men det burde man kunne finde ud af.
Messi havde en sygdom, hormone deficiency, som gjorde at han ikk voksede.. Hans familie havde ikke pengene til at få behandlingen.. Der valgte barcelona at betale behandlingen pga. hans talent, hvilket må siges at være en glimrende investering

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster