Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Højre bryst større end venstre

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey BB'er

Jeg har nu trænet i næsten et halvt år. Og mit bryst har fået lidt fylde. Men jeg har et problem. Mit højre bryst er større end det venstre, og det ses tydeligt i den nederste og inderste del af mit bryst. Og det er ikke ret pænt.

Er der nogle der har nogle øvelser eller noget jeg kan lave, for at få det udlignet så de er lige store??

Mvh. Pumperen-:D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hvordan ser dit nuværende program ud?
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Du skal bare blive ved med at træne normal bænk. Med tiden vil det udligne sig. jeg havde det samme problem engang, men nu er de fuldstændig ens.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Ioxer skrev:hvordan ser dit nuværende program ud?

For bryst kører jeg bænk på flad, incline og decline. og flyes.

ellers kører jeg ikke et bestemt program for tiden, da jeg har svært ved at finde det rette.

AndreasKnudsen skrev:Du skal bare blive ved med at træne normal bænk. Med tiden vil det udligne sig. jeg havde det samme problem engang, men nu er de fuldstændig ens.

Okay, det vil jeg gøre.

Tak for svaret :)

AndreasKnudsen skrev:Du skal bare blive ved med at træne normal bænk. Med tiden vil det udligne sig. jeg havde det samme problem engang, men nu er de fuldstændig ens.

Jeg havde også det samme problem engang. Nu har jeg tævet mit bryst et års tid, og brystet er naturligvis vokset godt med resten af kroppen.

Ikke desto mindre er venstre bryst stadig tydeligt større end højre.

Det er genetisk, og der er desværre ikke så meget at gøre ved det. Det er klart, at jo større brystet bliver, jo mere udhvisket vil forskellen være. Men helt udlignet blievr det nok aldrig, hvis forskellen på nuværende tidspunkt er signifikant.

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

ChristianR skrev:

Jeg havde også det samme problem engang. Nu har jeg tævet mit bryst et års tid, og brystet er naturligvis vokset godt med resten af kroppen.

Ikke desto mindre er venstre bryst stadig tydeligt større end højre.

Det er genetisk, og der er desværre ikke så meget at gøre ved det. Det er klart, at jo større brystet bliver, jo mere udhvisket vil forskellen være. Men helt udlignet blievr det nok aldrig, hvis forskellen på nuværende tidspunkt er signifikant.

Selvfølgelig kan man have en meget uheldig genetik. min problem i sin tid (4-5 år siden) var at jeg trænede bænk helt forkert.
jeg havde slet ikke styr på teknikken og derfor løftede jeg en del mere med det højre bryst. jeg tvivler på at hans genetik er så gal. jeg tror nu mere det kunne være teknikken det halter med.
det ville være lettere at vurdere med nogle pic's. :) Så ville det ikke være svært at bedømme.
Brugeravatar

Styrkeliste

AndreasKnudsen skrev:Selvfølgelig kan man have en meget uheldig genetik. min problem i sin tid (4-5 år siden) var at jeg trænede bænk helt forkert.
jeg havde slet ikke styr på teknikken og derfor løftede jeg en del mere med det højre bryst. jeg tvivler på at hans genetik er så gal. jeg tror nu mere det kunne være teknikken det halter med.
det ville være lettere at vurdere med nogle pic's. :) Så ville det ikke være svært at bedømme.

Enig i at det kan være svært at vurdere uden yderligere information eller billeder. Mit problem var der allerede før, jeg begyndte at træne. Det hjalp ikke at træne, da problemet egentlig bare blev mere udtalt, fordi man nu kunne se mit brysts markeringer igennem en stram t-shirt og derved sagtens se det ulige forhold.

Så TS bør være opmærksom på, at det sagtens kan være gentisk bestemt.

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

ChristianR skrev:
AndreasKnudsen skrev:Selvfølgelig kan man have en meget uheldig genetik. min problem i sin tid (4-5 år siden) var at jeg trænede bænk helt forkert.

Enig i at det kan være svært at vurdere uden yderligere information eller billeder. Mit problem var der allerede før, jeg begyndte at træne. Det hjalp ikke at træne, da problemet egentlig bare blev mere udtalt, fordi man nu kunne se mit brysts markeringer igennem en stram t-shirt og derved sagtens se det ulige forhold.

Ja, så kan jeg godt se det ikke er helt samme problem vi har haft. jeg synes din bryst genetik lyder lidt uheldig hvis man kan se det igennem en t-shirt :/ men kender mange der har samme problemer med genetikken. både hvad angår bryst og six-pack :)
Brugeravatar

Styrkeliste

AndreasKnudsen skrev:
ChristianR skrev:

Ja, så kan jeg godt se det ikke er helt samme problem vi har haft. jeg synes din bryst genetik lyder lidt uheldig hvis man kan se det igennem en t-shirt :/ men kender mange der har samme problemer med genetikken. både hvad angår bryst og six-pack :)

Altså mine abs er helt lige, og dem er der ikke noget galt med. Men ved ikke om det har så meget at sige?? :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster