Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tommy_A skrev:Ku godt være det blir sårn at jeg finder mig et sæt som x-230 og så senere finder ud af om jeg skal købe et større sæt til tv'et...
Tommy_A skrev:Nu har jeg et stykke tid holdt øje med sårn nogle sæt, men jeg syns aldrig de er sat til så man kan høre det.. Det står altid pakket i kasser.. Temli træls, for syns aldrig de er villige til at pakke et sæt ud...
Men jeg vil ud og lede efter det og så få det prøvet godt af i butikken

Tommy_A skrev:Ingen som kan sige hvordan bassen er i Z-10?
For hvis den er god selvom der ikk er sub, så ku det godt være det sæt jeg vil købe..

Tommy_A skrev:Syns jeg er kommet frem til at det blir for stort med z-5500 eller et sæt på den størrelse, så det blir et mindre sæt..
Mht. hvor mange penge jeg vil bruge på et sæt højtalere er der ikk rigtig nogen grænse.. Om jeg bruger 700 kr på z-10 eller 300-400 kr på x-230 gør ikk så meget, så længe at det lyder godt
Er der nogen som kan sige mig om det ene af de to sæt er bedre end det andet? Er bassen på z-10 li så god som på fx x-230 har en sub?
Har læst anmeldelserne på edbpriser.dk, og de lyder jo udmærket, men vil stadig gerne høre fra Hr Larsen eller andre som kender til sættet.. og vil evt. også gerne have flere forslag..
Men ku da os være rimelig cool at spille trådløs over anlægget...

Tommy_A skrev:Når du siger der er rigelig bas, og at det er nok.. Hva for noget musik hører du så?
Det jeg skal høre er ikk nogen bestemt genre, men alt muligt blandet... så det skal både ku give bas til techno og lignende, men også spille godt til andre..
Syns du de kan det Hr Larsen?

Tommy_A skrev:Jeg siger tusind tak El Ultimo.. =D>
Overvejelserne omkring x-230 vil jeg så erstatte med z-4...![]()
Vil hvertfald hellere gi de 200 kr ekstra hvis det så er lidt bedre...
Kunne godt tænke mig at høre lidt til om de bar spiller kanon godt, eller om der er nogle enkelte ting som ikk er tilfredsstillende??
Lyder også fint med z-10.. vil også gern høre om der er noget ved dette sæt som er mindre godt..??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster