Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jeskris skrev:Jeg har allerede en log herinde. men tak. Men det er jo grafer og "gejl" jeg er ude efter

jeskris skrev:Næh, men det gør jeg vel heller ikke af at have en log herinde

GoingBiG skrev:såvidt jeg husker er der et faneblad i krop&kost som kan klare lidt grafer med hensyn til kroppens udvikling, men jeg kan jo tage fejl

anders078 skrev:GoingBiG skrev:såvidt jeg husker er der et faneblad i krop&kost som kan klare lidt grafer med hensyn til kroppens udvikling, men jeg kan jo tage fejl
Det er rigtigt. Men tror mere han er ude efter at kunne sætte sine løfts udvikling i kurver.
Jeg går på udkig

Shinosi skrev:anders078 skrev:GoingBiG skrev:såvidt jeg husker er der et faneblad i krop&kost som kan klare lidt grafer med hensyn til kroppens udvikling, men jeg kan jo tage fejl
Det er rigtigt. Men tror mere han er ude efter at kunne sætte sine løfts udvikling i kurver.
Jeg går på udkig
Hvis du har noget excel erfaring(som der sikkert er nogle herinde der har) burde det jo kunne laves om ikke andet. Lyder i princippet ikke så svært, det vil bare tage laaaaang tidKunne jo være der var en excel pro herinde som gad sætte det op ?!

J-S-O skrev:Hvorfor skal man være excel professionel for at lave det? Jeg mener, det kræver vel blot at man smider en dato samt en vægtangivelse ind som et punkt på en graf og laver flere og flere punkter. Det minder jo MEGET om ganske almindelig fysik rapporter, hvilket de fleste vel kan lave? - de gamle svingere er selvfølgelig undskyldt!

J-S-O skrev:Shinosi skrev:anders078 skrev:GoingBiG skrev:såvidt jeg husker er der et faneblad i krop&kost som kan klare lidt grafer med hensyn til kroppens udvikling, men jeg kan jo tage fejl
Jeg går på udkig
Hvis du har noget excel erfaring(som der sikkert er nogle herinde der har) burde det jo kunne laves om ikke andet. Lyder i princippet ikke så svært, det vil bare tage laaaaang tidKunne jo være der var en excel pro herinde som gad sætte det op ?!
Hvorfor skal man være excel professionel for at lave det? Jeg mener, det kræver vel blot at man smider en dato samt en vægtangivelse ind som et punkt på en graf og laver flere og flere punkter. Det minder jo MEGET om ganske almindelig fysik rapporter, hvilket de fleste vel kan lave? - de gamle svingere er selvfølgelig undskyldt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster