Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.

kll skrev:TheFatboy skrev:Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.
Må du lige uddybe lidt mere.

NoGood skrev:kll skrev:TheFatboy skrev:Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.
Må du lige uddybe lidt mere.
Du har svært ved at føle musklen blive træt, kort sagt!

TheFatboy skrev:At køre iso-dynamisk (pause i toppen) i træk-øvelser kan være fordelagtigt. Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.

Bnaz skrev:TheFatboy skrev:At køre iso-dynamisk (pause i toppen) i træk-øvelser kan være fordelagtigt. Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.
Problemet med mind-muscle connection er bare, at du rent anatomisk set, ligemeget om du føler det eller ej, fx. ikke kan lave et row uden at belaste lats.

Cykelmyggen Egon skrev:hvis du har lyst kan du selvfølgelig godt, men jeg vil mene at det er mere fordelagtigt at øge belastningen i stedet, da du højst sandsyndligt vil blive nødt til at pille lidt kg. af stagen, hvis du udfører øvelsen, med den teknik du nævner.

kll skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hvis du har lyst kan du selvfølgelig godt, men jeg vil mene at det er mere fordelagtigt at øge belastningen i stedet, da du højst sandsyndligt vil blive nødt til at pille lidt kg. af stagen, hvis du udfører øvelsen, med den teknik du nævner.
Det er også det jeg tænker lidt på, om det er mest effektivt at træne tungt, og så bare i et jævnt tempo op og ned med det samme.
Eller lidt mindre vægt og så holde den oppe 1-2 sek.

Cykelmyggen Egon skrev:jeg mener helt sikkert at du får det bedste resultat, hvis du løfter tungt, med en prober teknik, især hvis man ikke har så meget erfaring. men hvad er målet med træning, styrke eller masseøgelse? og hvordan ser kosten ud.

kll skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg mener helt sikkert at du får det bedste resultat, hvis du løfter tungt, med en prober teknik, især hvis man ikke har så meget erfaring. men hvad er målet med træning, styrke eller masseøgelse? og hvordan ser kosten ud.
Det er pt. kun masseøgelse. Og kosten er så fin som jeg kan gøre den. Skal tage på, så får masser af kalorier, måske bare ikke nok grønt pt.

Cykelmyggen Egon skrev:jeg mener stadig at du vil få mest ud af at løfte tungt, du kan evt. eksperimentere med noget progression, hvis du synes du går i stå, ellers, kan du også varriere rep-range lidt

kll skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg mener stadig at du vil få mest ud af at løfte tungt, du kan evt. eksperimentere med noget progression, hvis du synes du går i stå, ellers, kan du også varriere rep-range lidt
Har også overvejet noget progression, da jeg synes jeg er gået rimeligt meget i stå med at øge vægten.
Men er ikke så meget inde i lige hvordan det skal foregå, så må lige have læst noget om det, evt nogen gode guider / artikler?

Bnaz skrev:TheFatboy skrev:At køre iso-dynamisk (pause i toppen) i træk-øvelser kan være fordelagtigt. Især hvis du fx har dårlig mind-muscle connection til dine traps.
Problemet med mind-muscle connection er bare, at du rent anatomisk set, ligemeget om du føler det eller ej, fx. ikke kan lave et row uden at belaste lats.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster