Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiver skrev:Jeg kunne forestille mig, at det er for at hjælpe på eksplosiviteten og det er jo ganske fornuftigt når man spille basket!
Øvelserne og belastningen har meget at sige når det gælder hypertrofi, men det er hovedmålet når man er basketspiller![]()
Men prøv at poste programmet!

men er vidst blevet lidt for stor til det nu
? det skal siges jeg prøvede til nogle uger og fik fine resultater. Har købt programmet over nettet
Fatmir skrev:hmm er ret sikker på der er en del programmer der ude "hoppe programmer" mange g units på gaden bruger det til spas, såsom le paque "eller hvordan det nu staves"
synes selv det var alt for fedt at kunne hoppe op på ting uden problemermen er vidst blevet lidt for stor til det nu

wg skrev:så man kan sagtens benytte sig af det program og gaine muskelvækst?

Mikkel leicht skrev:Springorienteret træning for øget hypertofi vil nok ikke være specielt effektiv, med mindre du kun søger meget lidt hypertrofi med medfølgende øget springstyrke via af din springorienterede programførsel.. Jeg ville dele det op, og tage springdelen en dag og så lave arbejde i centeret den anden ..

PeterHejleJensen skrev:Mikkel leicht skrev:Springorienteret træning for øget hypertofi vil nok ikke være specielt effektiv, med mindre du kun søger meget lidt hypertrofi med medfølgende øget springstyrke via af din springorienterede programførsel.. Jeg ville dele det op, og tage springdelen en dag og så lave arbejde i centeret den anden ..
Jeg ville mene at f.eks. jump squats hvor du kører ass 2 the grass burde give en del TUT, men selvfølgelig ikke lige så meget som normal ben træning med henblik på muskel hypertrofi.

bobliscius skrev:jeg har kørt noget ligenende som dit program, bar med nogen flere kasser man hopper op og ned ned. plyometrisk:) men lyder rigtig spænende det program der,
kunne være fedt hvis du holdte os opdateret med din springhøjde?
fik selv 15 cm på få måneder.

bobliscius skrev:ja har set det, men mit program brugte man flere kasser mester;)

bobliscius skrev:hey jeg er en fyr på 17. går efter det trimmede look alt skal være syndligt!, og så self. at være stor.

SweetLou skrev:Har selv kørt airalert, da jeg spillede meget basket, og hvis jeg havde styrketræning til benene med der, vil jeg for alvor være død. Tror det er meget vigtigt, at du giver benene max. ro, så de altid er friske til hoppetræningen, og du derved hindre evt. skader, som er meget hyppige i hoppeprogrammer. Mener også, at der er et afsnit i airalert manualen, hvor de direkte fraråde bentræning ved siden af programmet.
Held og lykke med det, du kan regne med gode resultater

Mikkel leicht skrev:SweetLou skrev:Har selv kørt airalert, da jeg spillede meget basket, og hvis jeg havde styrketræning til benene med der, vil jeg for alvor være død. Tror det er meget vigtigt, at du giver benene max. ro, så de altid er friske til hoppetræningen, og du derved hindre evt. skader, som er meget hyppige i hoppeprogrammer. Mener også, at der er et afsnit i airalert manualen, hvor de direkte fraråde bentræning ved siden af programmet.
kommer anpå dine evner til at restituere og din workload.. det kan godt tage langt tid at opbygge en form hvor du kan klare gymtræning sammen med hoppetræning og så samtidig være frisk til kamp (dog er der forskel på off-season og on-season træning)

wg skrev:Mikkel leicht skrev:SweetLou skrev:Har selv kørt airalert, da jeg spillede meget basket, og hvis jeg havde styrketræning til benene med der, vil jeg for alvor være død. Tror det er meget vigtigt, at du giver benene max. ro, så de altid er friske til hoppetræningen, og du derved hindre evt. skader, som er meget hyppige i hoppeprogrammer. Mener også, at der er et afsnit i airalert manualen, hvor de direkte fraråde bentræning ved siden af programmet.
kommer anpå dine evner til at restituere og din workload.. det kan godt tage langt tid at opbygge en form hvor du kan klare gymtræning sammen med hoppetræning og så samtidig være frisk til kamp (dog er der forskel på off-season og on-season træning)
okay jeg holder mig nok til hoppetræningen

Mikkel leicht skrev:wg skrev:Mikkel leicht skrev:SweetLou skrev:Har selv kørt airalert, da jeg spillede meget basket, og hvis jeg havde styrketræning til benene med der, vil jeg for alvor være død. Tror det er meget vigtigt, at du giver benene max. ro, så de altid er friske til hoppetræningen, og du derved hindre evt. skader, som er meget hyppige i hoppeprogrammer. Mener også, at der er et afsnit i airalert manualen, hvor de direkte fraråde bentræning ved siden af programmet.
okay jeg holder mig nok til hoppetræningen
Jeg ville tage lidt af det hele og så efterhånden øge min workload så jeg kan klare mere og mere og så har du faktisk fremgang..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster