Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Høretelefoner

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har på cirka 4 måneder nu ødelagt cirka 6 par høretelefoner - så jeg skal have investeret i en bunke nye.

Jeg har tjekket nogle tidligere tråde, men det kunne være der var nogen der var faldet over noget nyt eller noget.

Mit bedste bud lige pt. er bare at købe nogle ipod høretelefoner til 79 kroner. Det er dejlig billigt - andre forslag? :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvor meget går du op i god lyd? Skal de bare bruges til træning? Hvilke krav har du til dem?
Du kan fx på dealextreme få headsets til slikpris - bogstavelig talt. Så hvis du behandler dem af lort, så kan du købe nogle stykker til ingenting - du skal dog vente længe på levering.
Ellers køb nogen du kan passe på og være glade for. Kvalitet og pris som regel hånd i hånd
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: SPH GYM

Det skal bare vær fin lyd, standard høretelefoner, dem fra ipod hvis du kender dem passer fint til mig. Ja, de skal kun bruges til træning så det skal ikke være det helt dyre. Har du nogen specielle forslag?
Brugeravatar

Asomugha skrev:Det skal bare vær fin lyd, standard høretelefoner, dem fra ipod hvis du kender dem passer fint til mig. Ja, de skal kun bruges til træning så det skal ikke være det helt dyre. Har du nogen specielle forslag?

Sennheiser er altid et godt valg, dem synes jeg du skal kigge efter. Så kan du finde nogen i din prisklasse :)
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Men er det det ikke sådan noget brugt qxl noget? :)

Hvor hurtig er leveringen fra norge?
Brugeravatar

Jeg er fan af phillip hovedtelefoner der wrapper bag øret. De holder helt ok og lyden er fin. http://www.mytrendyphone.dk/shop/philip ... 3510p.html
Sennheisers tilsvarende model til 300 købte jeg for at opgradere lyden. Jeg endte med at smide dem ud pga elendig pasform og elendig basfattig lyd.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Kostplan: Ingen kostplan

poul hansen skrev:Jeg er fan af phillip hovedtelefoner der wrapper bag øret. De holder helt ok og lyden er fin. http://www.mytrendyphone.dk/shop/philip ... 3510p.html
Sennheisers tilsvarende model til 300 købte jeg for at opgradere lyden. Jeg endte med at smide dem ud pga elendig pasform og elendig basfattig lyd.

Tak for buddet Poul, jeg bryder mig dog ikke selv om sådan en model der, jeg vil bare have the standard look - dernæst er prisen nok lidt for høj for min smag.
Brugeravatar

Jeg har også smadret eller svedt et par høretelefoner til døde i min tid. Jeg har dog dem her for tiden og er rigtig glad for dem:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0038ANY2K?ie=UTF8&tag=sports-headphones.co.uk-21&linkCode=as2&camp=1634&creative=19450&creativeASIN=B0038ANY2K

Fin lyd og de drukner ikke i sved når jeg træner.
Brugeravatar

Jeg har ikke selv sådan nogle, og har ikke prøvet dem. Men der skulle efter sigende være ufattelig god lyd og så skulle de også gerne kunne holde til træning.
http://www.beatsbydre.com/products/Prod ... 5799&cat=2
Hvorfor træner I?

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (5)

Mine høretelefoner går i stykker ved at der hvor selve ledning, og jackstick mødes, bliver slidt og hevet fra hinanden - krympeflex klarer den sag.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Har døjet en del med headset der gik i stykker.

De sidste 2par jeg har fået har holdt ret godt.
Det er et set INK´d og Titan.

Der er stof rundt om ledningerne på nogen af de nye... Det har modvirket, skader fra tryk og træk ret godt.

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har et par Sennheiser in ear, de har meget god lyd og holder godt, har haft dem lidt over et halvt år uden nogen tegn på slid. Desværre ved jeg ikke hvad de hedder ( ](*,) ) jeg købte dem i Australien for et halvt år siden og de kostede 80 AUD (ca. 440 kr.).
Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right, greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms; greed for life, for money, for love, knowledge.

Geografisk sted: Aabenraa

Jeg-er-sulten skrev:Mine høretelefoner går i stykker ved at der hvor selve ledning, og jackstick mødes, bliver slidt og hevet fra hinanden - krympeflex klarer den sag.

Jeg har samme problem, enten som du beskriver, eller der hvor ledningen går ind i selve hovedtelefonen. Hvordan bruger du krympeflex til at modvirke det? Er det før skaden er sket eller efter?

Reputation point: 10

Poul Haacker skrev:Jeg er fan af phillip hovedtelefoner der wrapper bag øret. De holder helt ok og lyden er fin. http://www.mytrendyphone.dk/shop/philip ... 3510p.html

http://www.mytrendyphone.dk/shop/philip ... 3510p.html
Holder de? Leder efter nogle allá den model, som ikke falder ud af ørene bare man bevæger sig lidt. Har brugt http://www.amazon.co.uk/Surge-Sportwrap ... 828&sr=8-1 det seneste stykke tid, men der er kommet en løs forbindelse i dem nu efter cirka et halvt år. Leder derfor efter nogle nye.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Off topic