Drachmann skrev:Vil anbefale dig at skære 1 eller 2 reps af alle dine sæts de næste par uger.
Nu ved jeg ikke, hvor alvorlig din hovedpine har været, men jeg har selv haft prøvet det samme ved benpres. Min hovedpine var fuldstændig insane i et par minutter, føltes som om mit hoved skulle springe i luften indefra, hvorefter det stilnede af, dog uden at forsvinde helt.
Jeg tog en offday for at være på den sikre side, da jeg stadig en mild hovedpine.
Dagen efter min offday, tog jeg ned for at træne igen og mit hoved eksploderede under et sæt pullups da jeg lige skulle hive mig selv op 1 ekstra gang. Det resulterede i at hovedpinen varede i flere uger efter det, og fik en kvalmende fornemmelse bare ved minimal anstrengelse. Fik senere endnu et tilbagefald, da jeg lavede et kraftigt nys.
Så set i bakspejlet skulle jeg nok have holdt en længere pause da jeg oplevede det første gang, eller i det mindste have skruet ned for intensiteten i mine efterfølgende træninger.
Det lyder meget voldsomt. Vågnede også op med hovedpine i morges, men jeg snuppede to pamoler og så har der ellers ikke været noget resten af dagen.
Er bare bange for at presse mig selv i morgen ved benpres, men jeg vil dog nødigt skære ned i sættene eller i ydelsen.
Men i 2-3min. efter sættet havde jeg det fuldstændig ligesom du beskriver, som om mit hoved skulle eksplodere indefra.