Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bnaz skrev:Hvordan kan det være, at dit squat er så langt bagefter?
. Bnaz skrev:Gode mål, du har dig.![]()

Hr.Melin skrev:Bnaz skrev:Hvordan kan det være, at dit squat er så langt bagefter?
Tjaa. Det har jeg også selv tænkt over. Jeg har aldrig rigtig været god i squat, og må nok indrømme at jeg ikke har trænet den nok. Ben har i det hele taget ikke udgjort en stor nok del af min træning. Jeg har trænet fullbody i lang tid, og bentræning har nok udgjort lidt for lidt af øvelserne. Og så har jeg lidt lange lårbensknogler.
Men i sidste ende kommer det sig nok af at jeg simpelthen ikke har squattet nok. Så fra nu af står den på en ordentlig omgang: shut up and squat!Bnaz skrev:Gode mål, du har dig.![]()
Tak. Jeg har forsøgt at sætte dem tilpas højt til at der er noget at arbejde for, men også så de realistisk kan nås indenfor en overskuelig fremtid. Jeg mangler måske bare at sætte en dato for at kunne lægge en langsigtet plan.

Hr.Melin skrev:Det er præcis hvad jeg har tænkt mig at gøre
Med hensyn til mine mål, så er bænken ikke voldsomt langt fra mål - jeg vejer lige nu ~84kg, så det er jo 126kg, og min max er godt 100 nu. Dødløften nærmer sig jo så de 2xBW ~170, og 2,5xBW er så kun sølle ~45kg længere oppe. Så det er klart squatten der er achilleshælen - men jeg tror på det, og arbejder hårdt for det.

Hr.Melin skrev:Præcis. Jeg bruger den heller ikke til at beregne 1RM som sådan, men kun til at sammenligne rep maxes med forskellig vægt. Så fordi jeg har taget 8 x 85 kg vil jeg ikke påstå at min 1RM er 108kg. Det vil jeg først gøre når jeg har taget 1 x 108kg

Hr.Melin skrev:Helt sikkert. Men det er jo som du siger så kun et skøn, og ikke faktum. Jeg ville da nok også bruge en blanding af formlen og et skøn baseret på erfaring hvis jeg skulle estimere min 1RM, men jeg holder dog stadig på at for at være en sand 1RM skal stangen være løftet IRL.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster