Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1203
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1200

Følg bodybuilding.dk på

HST eller 3 split

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hey bb.

Jeg ved ikke rigtigt om hvilke af disse to programmer jeg skal vælge. Jeg skal først starte på uddannelse 3. oktober, så jeg har god tid til at give en ekstra skalle med træningen. Jeg kan træne alle ugens dage. Håber der er nogen kloge hoveder her inde der kunne vejlede mig i hvilke program jeg skal vælge.

Hvis i har et andet program, som man skal bruge en del tid på, så er i meget velkommen til at skrive.

Vær nu seriøst med mit spørgsmål og tak for svar:)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan eventuelt kører et AM/PM split, dvs to daglige træninger. Ved der er flere der har gjort det med fordel og succes.

Når det kun er for en begrænset periode, som i dit tilfælde, kan kroppen sagtens klare et større volumen, så længe du sørger for kost og søvn følger med.

Der er skrevet en del artikler på T-Nation omkring emnet, søg og du skal finde!
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø

Træner her: FitnessDK Nygårdsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 212.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu er HST jo nogle principper som man bruger i et program, og ikke et egenligt program som sådan. HST kan jo sagtens køres med et FB program, eller 2-split.

Hvis du har masser tid og godt kan lide at være i centeret, så find et 2-split og kør det 6 gange om ugen, eller evt et 3-split. Så har du rig mulighed for at straffe kroppen godt igennem :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Synes 6 gange træning med 2 split bliver jeg meget. Så ville jeg gå efter et 3-split.

Du kunne også kører Stripped Down Hypertrophy http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy en måned hvor der er 5 x FB træning pr. uge :twisted:

Det hårdt men derfor man også kun køre det en måneds tid. Så kunne du gå over i et 2 split eller HST når du skal begynde i skole :)
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (62)

hot_fifty skrev:Synes 6 gange træning med 2 split bliver jeg meget. Så ville jeg gå efter et 3-split.

Du kunne også kører Stripped Down Hypertrophy http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy" target="_blank en måned hvor der er 5 x FB træning pr. uge :twisted:

Det hårdt men derfor man også kun køre det en måneds tid. Så kunne du gå over i et 2 split eller HST når du skal begynde i skole :)

:mrgreen:

Du siger simpelthen at et 2-split bliver for meget og anbefaler derefter 5xFB, altså SDH? Det er direkte DUMT at påbegynde et sådan program, når trådstarter umiddelbart har så ringe erfaring, at han ikke engang kan vælge sit eget program.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00

Galleri: Vis galleri (2)

Zaulich skrev:
hot_fifty skrev:Synes 6 gange træning med 2 split bliver jeg meget. Så ville jeg gå efter et 3-split.

Du kunne også kører Stripped Down Hypertrophy http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy" target="_blank" target="_blank en måned hvor der er 5 x FB træning pr. uge :twisted:

Du siger simpelthen at et 2-split bliver for meget og anbefaler derefter 5xFB, altså SDH? Det er direkte DUMT at påbegynde et sådan program, når trådstarter umiddelbart har så ringe erfaring, at han ikke engang kan vælge sit eget program.

Mente 2 split med 6 gange i ugen. 4 gange er super fint
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00

Galleri: Vis galleri (62)

hot_fifty skrev:
Zaulich skrev:

Du kunne også kører Stripped Down Hypertrophy http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy" target="_blank" target="_blank" target="_blank en måned hvor der er 5 x FB træning pr. uge :twisted:

Mente 2 split med 6 gange i ugen. 4 gange er super fint

2-split 6 gange i ugen gør du kommer kroppen igennem 3 gange, og det mener du er for hårdt, og siger han skal træne FB 5 gange i ugen i stedet? :wink: I rest my case! :hihi:

Enten har du ikke prøvet STD eller også er du helt blank. SDH er sindsygt hårdt, og vil ikke anbefale man køre det uden man har en masse erfaring. gerne 1½ år eller mere.
jeg kører selv 2-split 6 gange om ugen nu her, og det er altså ikke specielt hårdt. Men det var det tilgengæld dengang ejg kørte SDH, der bliver man altså straffet max!

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster