Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bimmer2 skrev:Er lige startet op efter en længere pause, så lige nu træner jeg programmet igennem, for lige at vænne kroppen til, at den skal træne igen. Så har jeg tænkt mig at køre max tests, og så derefter holde ca. en uges pause, for derefter at begynde på programmet. Og har tænkt mig at køre det i 8 uger, og så holde uge 9 som dekon.
Jeg havde tænkt mig at køre programmet som det står: 3sæt i de 3 store og mave, og så 2 sæt i resten, også når reps bliver lave. Eller ville det være smart at tage 3 sæt i alle øvelserne, når det er lave reps?
Men skal nok varme godt op inden den excentriske del.
Som opvarmning ville 2 sæt så være fint, eller er det for lidt?
1. sæt: let vægt
2. sæt lidt tungere vægt, men stadig ikke FOR tungt.

Moody skrev:bimmer2 skrev:Er lige startet op efter en længere pause, så lige nu træner jeg programmet igennem, for lige at vænne kroppen til, at den skal træne igen. Så har jeg tænkt mig at køre max tests, og så derefter holde ca. en uges pause, for derefter at begynde på programmet. Og har tænkt mig at køre det i 8 uger, og så holde uge 9 som dekon.
Jeg havde tænkt mig at køre programmet som det står: 3sæt i de 3 store og mave, og så 2 sæt i resten, også når reps bliver lave. Eller ville det være smart at tage 3 sæt i alle øvelserne, når det er lave reps?
hvis du holder dekon i uge 9, og du har de fornødne ting til eccentrisk træning så ser jeg intet problem i dette, vælg dog dine tunge negativ øvelser med omtanke.
hvis du vil køre hst som det "oprindeligt" tiltænkt så hedder det 2 sæt hele vejen igennem, jeg vil dog råde dig til at i takt med at reps ranges reduceres så øg volumen, specielt i de store øvelser
e

SandyFrink skrev:Jeg ville hellere lave oprydningsarbejde i Tjernobyl uden beskyttelsesdragt end køre HST.

SandyFrink skrev:Jeg ville hellere lave oprydningsarbejde i Tjernobyl uden beskyttelsesdragt end køre HST.

bimmer2 skrev:Moody skrev:bimmer2 skrev:Er lige startet op efter en længere pause, så lige nu træner jeg programmet igennem, for lige at vænne kroppen til, at den skal træne igen. Så har jeg tænkt mig at køre max tests, og så derefter holde ca. en uges pause, for derefter at begynde på programmet. Og har tænkt mig at køre det i 8 uger, og så holde uge 9 som dekon.
hvis du holder dekon i uge 9, og du har de fornødne ting til eccentrisk træning så ser jeg intet problem i dette, vælg dog dine tunge negativ øvelser med omtanke.
hvis du vil køre hst som det "oprindeligt" tiltænkt så hedder det 2 sæt hele vejen igennem, jeg vil dog råde dig til at i takt med at reps ranges reduceres så øg volumen, specielt i de store øvelser
e
Så det ville være smartere i uge 1-2 at køre med 2 reps i alle øvelserne, og så i uge 3-4 køre med 3 reps i de store og 2 i de andre, og så i uge 5-8 køre med 3 reps i alle øvelser?
Og de tunge negativ øvelser, er det øvelser hvor man presser væk fra sig selv, såsom bænkpres?

Moody skrev:bimmer2 skrev:Moody skrev:bimmer2 skrev:Er lige startet op efter en længere pause, så lige nu træner jeg programmet igennem, for lige at vænne kroppen til, at den skal træne igen. Så har jeg tænkt mig at køre max tests, og så derefter holde ca. en uges pause, for derefter at begynde på programmet. Og har tænkt mig at køre det i 8 uger, og så holde uge 9 som dekon.
e
Så det ville være smartere i uge 1-2 at køre med 2 reps i alle øvelserne, og så i uge 3-4 køre med 3 reps i de store og 2 i de andre, og så i uge 5-8 køre med 3 reps i alle øvelser?
Og de tunge negativ øvelser, er det øvelser hvor man presser væk fra sig selv, såsom bænkpres?
hvis du ændrer reps til sæt så ja.
tunge negativer er øvelser hvor du skal have hjælp i den koncentriske fase, kom dog til at bruge forkert terminologi, den hårde excentrisk skal bestå i sæt hvor du i de sidste par reps anvender forced reps
sandyfrink, uden at forvente svar, så bliver jeg nødt til at spørge hvorfor du hader hst så indædt? mange nybegyndere oplever da gode gains af det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster