Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1274
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1272

Følg bodybuilding.dk på

HTC-telefoner - nogen erfaringer?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej fellow BB's, SL's og VL's :D

Jeg har overvejet at investere i en ny telefon om ikke så forfærdeligt længe, da min Samsung U900 soul får flere og flere pixelfejl og orker ikke at få den repareret mere :´)

Så har jeg tænkt på at købe en HTC? Ved dog ikke hvilken model, vil gerne have en med Android, da jeg har en ubegrundet fobi for Windows... Har tænkt på Hero eller tattoo..
Jeg har ikke nogen specielle krav, men vil gerne tage den et skridt videre og købe en smartphone.

Har I nogen erfaringer med de mobiler? Og i så fald, hvilken model anbefaler I?
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har tidligere arbejdet for HTC og hvis du vil have en telefon med Android er det, som du selv er inde på, enten Hero eller Tattoo du skal have fat i.
Det kommer selvfølgelig an på hvad du leder efter i en telefon, men hvis du vil have den der kan mest, ville jeg vælge Hero'en. Tattoo er også en super lille smart phone, som du jo selv kan designe, både indvendig og udvendig. Den kan næsten det samme som Hero, der er bare langt flere applikationer til Hero... :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hey

Det kommer selvfølgelig meget an på hvad dit budget er.

Hvis det er minimalt er en Tattoo sikkert fint, men ellers ville jeg holde mig langt fra den, det er bare en nedgraderet version af HTC Hero, som er en uddateret mobil.

Hvis jeg var dig ville jeg kigge på HTC's nye mobiler.

Jeg har selv set mig lun på en HTC Desire som skulle lande på omkring 3500 kr uden abbonement, alternativt kan du vælge Google Nexus One som næsten er identisk med HTC Desire, dog uden HTC Sense UI brugerfladen som HTC har lagt oven på Android og den kan du købe nu og her.

Ellers så har HTC jo en del mobiler som de har skudt på markedet her i foråret, f.eks. deres HTC Legend (som mange kalder efterfølgeren til HTC Hero, dette holder dog ikke helt da HTC Legend er en mid-range mobil, hvor Hero i sin tid udkom som high-end - HTC's nuværende high-end mobil er HTC Desire)

Jeg har dog ikke ret megen praktisk erfaring med mobilerne, andet end at jeg synes Tattoo er en fesen mobil, alt for lille skærm bl.a., alt for lille til at bruge når det er onscreen tastatur.

Men alt i alt, det handler om hvad dit budget er.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

hmm okay Desire er måske en smule dyrere end jeg først antog, kan se at Call Me har den på forsalg til omkring 4K med abonnement.
Vh Johannes
Brugeravatar

Styrkeliste

iPhone...
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Jeg har haft to HTC telefoner - S710 og Touch Diamond.
Begge har været okay, dog langsomme!
Jeg vil ikke anbefale dig at købe nogle af dem i hvert fald. Om de nye modeller er hurtigere, skal jeg ikke kunne sige, men de to er i hvert fald ikke optimale.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Jeg har en htc arbejds telefon, og den er fandme langsom. Dog skal det siges at jeg ikke rigtig ved noget om HTC. Kører de allesammen på en windows platform, eller er det kun arbejds telefoner?

Tak for feedback allesammen :)
- jeg har under ingen omstændigheder økonomi til en iphone ( :( ), men havde ærlig talt også HTC i tankerne.. Jeg vil dog tage op til overvejelse om det at de er langsomme vil være for stor en byrde.. Men man kan vel ikke få en smartphone der er hurtig? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Angående hastigheden så var Hero'en temmelig langsom med den første firmware men efter en update kører den ganske fint.

Desire kører med en 1 GHz processer (imod den 528 MHz som sidder i bl.a. Hero og en del andre HTC telefoner) så den kan du være sikker på kører super hurtigt (meget hurtigere end fx iPhone 3GS).

Så du kan sagtens få hurtige smartphones, generelt de helt nye generationer med et modent styresystem og meget hurtige mobile processorer. I blandt dem er der som nævnt HTC Desire og dermed også Google Nexus One, HTC HD2 osv. og selvfølgelig også iPhone 3GS som også er dejlig hurtig.
Vh Johannes
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvor stort er dit budget? - og går du efter m/uden abonnement?

Mit budget ligger omkring 2-3000 uden abonnement :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg elsker næsten alt ved min htc tattoo ud over det at skrive på skærmen (alt alt alt alt alt for mange fejl) og at kalenderfunktionen ikke kan nok (kan ikke sende indkaldelser via mail som på web versionen af kalenderen), der er bugs i update funktionen i facebook aplikationen der er ret lame (update vises, trykker man på dem, kommer man på nettet men kan ikke finde de updates man trykkede på oprindeligt og andre lamme ting).

I al min kritik skal det dog siges at hvis HTC havde en telefon med android 2,0 eller 2,1 og fuldt qwerty tastatur havde jeg købt den med det samme, HTC's sense skin, build quality osv sparker nemlig røv.

Alle jeg har mødt der har en Hero har været rigtigt tilfredse. Har man ikke samme ønske som jeg om fuldt qwerty tastatur så vil jeg også anbefale Nexus one, min bekendte har lige købt den og han er ekstatisk. Den er forøvrigt PISSE flot og har en fantastisk skærm, næsten lige så flot som en HTC HD2, der dog lider massivt under den er en Windows mobile 6,5 telefon (køb den ikke).
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster